ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Heel erg vet

Dark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan.

Kan je mij vertellen wat je hier dan zo vet aan vind?
Zelf is het niet mijn plaat omdat het heel zwaar aanvoelt, de kick ligt ver op de achtergrond en het lijkt wel of hij wordt weggedrukt door de andere geluiden. Geen Q-Base elementen is sowieso

+ het geeft mijn echt 0 anthem gevoel
Nou ik persoonlijk vind die kick nog altijd behoorlijk lekker (ook al gebruikt bijna elke raw producer een vergelijkbare)
Vind dat er over de gehele plaat een behoorlijk vet sfeertje zit, bijvoorbeeld als die piano er in de mid al een beetje doorheen begint te komen.
Verder ben ik blij dat de climax gewoon een melodie heeft, eerste keer luisteren vond ik hem een beetje random, maar na een paar keer luisteren blijft hij behoorlijk hangen. En die tweede climax is ook al vaker op zo'n manier gedaan, maar vind het een goeie keuze om op deze manier die tweede climax te maken (met die screech/melodie afwisseling zeg maar). ipv nog een keer dezelfde melodie.
Het is niet wereldschokkend. maar het totaalplaatje is voor mij gewoon een prima plaat, en ik kijk er naar uit om hem in de Hangar te horen.
Dat het niet echt een anthemgevoel geeft ben ik wel met je eens, maar dat is sowieso zeldzaam tegenwoordig. Ik beoordeel het gewoon als nummer ansich, het is geen track of the year materiaal, maar lijkt me geen straf om dit nummer live langs te horen komen