Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen verkeerde track, Leuk voor Dark Pact,
maar zal hem niet vaak opzetten ben ik bang voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sterk anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doe me eigenlijk vrij weinig. Kick is op zich wel fijn, maarja iedereen gebruikt dit soort kicks tegenwoordig. Melodie is aardig maar blijft niet hangen. Nummer onderscheidt zich nergens in. Dat switchen tussen melodie en screech in de tweede climax ben ik ook allang beu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet :drool: Dark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heel erg vet :drool: Dark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan. :D


Kan je mij vertellen wat je hier dan zo vet aan vind?

Zelf is het niet mijn plaat omdat het heel zwaar aanvoelt, de kick ligt ver op de achtergrond en het lijkt wel of hij wordt weggedrukt door de andere geluiden. Geen Q-Base elementen is sowieso :nono: + het geeft mijn echt 0 anthem gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk standaard plaatje van Dark Pact, en zeker leuk voor hem.
Tis alleen niet erg onderscheidend en doet me dus ook niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:45 
 
Hardtraxxer

Mid intro klinkt echt dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is allemaal net niet vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Heel erg vet :drool: Dark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan. :D


Kan je mij vertellen wat je hier dan zo vet aan vind?

Zelf is het niet mijn plaat omdat het heel zwaar aanvoelt, de kick ligt ver op de achtergrond en het lijkt wel of hij wordt weggedrukt door de andere geluiden. Geen Q-Base elementen is sowieso :nono: + het geeft mijn echt 0 anthem gevoel


Nou ik persoonlijk vind die kick nog altijd behoorlijk lekker (ook al gebruikt bijna elke raw producer een vergelijkbare)

Vind dat er over de gehele plaat een behoorlijk vet sfeertje zit, bijvoorbeeld als die piano er in de mid al een beetje doorheen begint te komen.

Verder ben ik blij dat de climax gewoon een melodie heeft, eerste keer luisteren vond ik hem een beetje random, maar na een paar keer luisteren blijft hij behoorlijk hangen. En die tweede climax is ook al vaker op zo'n manier gedaan, maar vind het een goeie keuze om op deze manier die tweede climax te maken (met die screech/melodie afwisseling zeg maar). ipv nog een keer dezelfde melodie.

Het is niet wereldschokkend. maar het totaalplaatje is voor mij gewoon een prima plaat, en ik kijk er naar uit om hem in de Hangar te horen.

Dat het niet echt een anthemgevoel geeft ben ik wel met je eens, maar dat is sowieso zeldzaam tegenwoordig. Ik beoordeel het gewoon als nummer ansich, het is geen track of the year materiaal, maar lijkt me geen straf om dit nummer live langs te horen komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 22:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best een vette plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:09 
 

Leuk voor Dark Pact, absoluut, maar toch een beetje raar dat hij het anthem maakt. Als je kijkt naar de namen daar vind ik dat een grote naam het anthem moet maken. Dé hangar op Q-base, ik weet niet dat staat gewoon beter! Hij zit in de pushmolen van Q dus op zich is het wel te begrijpen :)

OT: Leuk plaatje, niet meer en niet minder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niet constant de white knight van Dark Pact uithangen, maar als ze het anthem door bijvoorbeeld B-front hadden laten maken was het ook weer zo voorspelbaar geweest :P

(had ik ook vet gevonden, maar bedoel te zeggen dat er altijd wel commentaar is op de keuzes).

Vind dit juist wel onverwacht en tof voor Dark Pact...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De samples die hij heeft gebruikt doet me wel echt aan Q-Base Hangar denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Doe me eigenlijk vrij weinig. Kick is op zich wel fijn, maarja iedereen gebruikt dit soort kicks tegenwoordig. Melodie is aardig maar blijft niet hangen. Nummer onderscheidt zich nergens in. Dat switchen tussen melodie en screech in de tweede climax ben ik ook allang beu.

Dit, het doet mij eigenlijk helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het is niet wereldschokkend, maar het totaalplaatje is voor mij gewoon een prima plaat.


Dit. Lekkere plaat, niet meer en niet minder. Of het een anthem is dat bij de hangar past laat ik in het midden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks