Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Voor mij is standaard b-front altijd goed. Op een feest doen nummers met sfeer het zo goed bij mij. B-Front stelt daarom ook nooit teleur voor mij.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Ik wou net zeggen. Een 'standaard' B-Front is per definitie al beter dan een bijvoorbeeld een 'originele' Digital Punk.

Nummers als World Outside, Mysterias, Undiscovered of Blackness kan hij niet vaak genoeg draaien. Dat in combinatie met een paar heerlijke nieuwe B-Freqz tracks zou mijn dag helemaal goed maken. Op Psycho en Fatality ben ik dan wel weer uitgekeken, simpelweg te veel gehoord. :P
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Duruz wrote:
View on YouTube
Haha 21:49, man wat kan ik toch genieten als hij zo veel passie uit straalt :woot:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ja ik heb dat filmpje dus ook al letterlijk 10 keer van begin tot eind bekeken. Prachtig :D
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hoe dicht die mensen vooraan op elkaar gepropt staan, ik zou me echt kapot ergeren :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
wootum wrote:Hoe dicht die mensen vooraan op elkaar gepropt staan, ik zou me echt kapot ergeren :P
Wij stonden recht voor dat camerablok, recht achter zo'n enorme tentpaal waardoor je niks kon zien. Zelfs daar stond iedereen gewoon op elkaars lip, en dat werd tijdens G4H alleen nog maar erger.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
pecola-tje wrote:
wootum wrote:Hoe dicht die mensen vooraan op elkaar gepropt staan, ik zou me echt kapot ergeren :P
Wij stonden recht voor dat camerablok, recht achter zo'n enorme tentpaal waardoor je niks kon zien. Zelfs daar stond iedereen gewoon op elkaars lip, en dat werd tijdens G4H alleen nog maar erger.
Wij stonden rechts van die camera en hadden toch gewoon nog genoeg ruimte. Waren dan ook wel met een redelijk grote groep dus dan krijg je gemakkelijker de ruimte.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wij stonden geloof ik op een punt mid rechts waar wel aardig wat ruimte was, en ook achteraan waar mensen veel rondliepen maar er was wel ruimte. Alleen het geluid was achteraan enorm matig. Aan de rechterkant wel ok.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Links achterin genoeg ruimte en redelijk geluid hoor, sta daar tot nu toe elk jaar met the gathering.