Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 13:09 

Hardtraxxer

Tracklist:
01. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
02. B-Frontliner - World Outside
03. B-Front - Blackness
04. Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack
05. B-Front & Frequencerz - Fatality
06. B-Front - Undiscovered (Hard Bass 2013 Green Theme)
07. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
08. ID (B-Freqz - TBA)
09. B-Front - Mysterias
10. Zany & Duro - Back Again
11. B-Front & Frequencerz - Psycho
12. B-Front & Degos & Re-Done - Endless Path
13. Frequencerz & E-Force - Attention
14. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix)
15. ID (B-Front & (Hard Driver ?) - TBA )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 13:43 

Donateur

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:06 

Hardtraxxer

Ook B-Front wordt steeds voorspelbaarder en minder interessant.. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:06 

Hardtraxxer

Wat is die "World Outside' toch heerlijk! (L) :bomb: :yay: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:

Dit :D

En vind het nog wel mee vallen qua voorspelbaarheid? Aardig wat redelijk nieuwe nummers en de rest de verplichte B-front hitjes die je sowieso moet draaien op zo'n gathering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 19:27 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
03. B-Front - Blackness
08. ID (B-Freqz - TBA)
09. B-Front - Mysterias

Zijn allemaal platen die je vooraf had kunnen invullen, best veel dus.
Wolfpack, B-Freqz - TBA, Mysterias en B-Front & Hard Driver - TBA zijn dan nog wel vrij nieuw en dus totaal niet erg om te horen, maar de rest is wel vrij voorspelbaar inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 19:37 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
hardstylboy schreef:
03. B-Front - Blackness
08. ID (B-Freqz - TBA)
09. B-Front - Mysterias

Zijn allemaal platen die je vooraf had kunnen invullen, best veel dus.
Wolfpack, B-Freqz - TBA, Mysterias en B-Front & Hard Driver - TBA zijn dan nog wel vrij nieuw en dus totaal niet erg om te horen, maar de rest is wel vrij voorspelbaar inderdaad..

Mysterias nieuw? haha...
Wat moet hij dan draaien? Op zo'n feest als Defqon word sowieso alles gedraaid en dan meestal ook 2-3x ..

Vind het wel een lekker setje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 19:53 

Hardtraxx Veteran

Die moest er inderdaad nog tussenuit haha, vergeten :P
Ik had hier graag wat anders gezien dan standaard B-Front platen. Hij stond als laatste op de avond, dus hier hadden prima meer solo platen ingepast van een Adaro, Warface, Radical of zelfs Delete..
Bij de B-Front platen zitten over t algemeen best flinke breaks in die de drive eruit haalden voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 21:02 

Hardtraxxer

B-Front draaide 1 uur lang en dit is maar een set van 43 minuten. De 'niet voorspelbare' tracks zullen in die andere 17 minuten zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 21:14 

Hardtraxxer

Grudgie schreef:

Zelf niet echt een spannend plaat
Set zelf ook niet echt heel bijzonders, wel meer verwacht van B-front. Zat veel oud spul tussen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 22:33 

Hardtraxxer

Attention is een kick edit die Frequencerz ook al draaiden, misschien B-Freqz edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 00:48 

Hardtraxxer

World Outside, Blackness, Wolfpack, Undiscovered, Mysterias, The endless path, Zero Gravity :love:

Dan maar een beetje voorspelbaar.. wat een heerlijke platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 02:46 

Hardtraxx Veteran

LPXX schreef:
B-Front draaide 1 uur lang en dit is maar een set van 43 minuten. De 'niet voorspelbare' tracks zullen in die andere 17 minuten zitten

Ik was er zelf bij en kan me dat niet herinneren. Als het wel zo is waren die andere 17minuten niet zo bijzonder dat ze zijn blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het, in tegenstelling tot anderen hier, wel een hele leuke set. Je kunt hem wel volledig invullen met nieuw materiaal, maar dat hoor je al meer dan zat. Ik was blij om Back Again, World Outside, Blackness, Atrocious, Attention etcetera te horen. Het enige nadeel aan de set was dat de geluidskwaliteit waar ik stond in de zaal totaal ontoereikend was, mid leek helemaal weggevallen waardoor het moeilijk te horen was welke plaat er op stond.

LPXX schreef:

Wat ik zag was dat Gunz4hire eerder begon en B-Front zelf ook al later begon, dus dat er gewoonweg minder tijd was. Hoeveel dat exact was weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:11 

Hardtraxx Veteran

Oh ik vond het ook een hele leuke set hoor, B-Front platen doen het altijd goed bij mij.
Had alleen gehoopt op wat meer variatie, al was ik al blij verrast met platen als Attention, Atrocious en Back Again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:13 

Artiest

pecola-tje schreef:
Die moest er inderdaad nog tussenuit haha, vergeten :P
Ik had hier graag wat anders gezien dan standaard B-Front platen. Hij stond als laatste op de avond, dus hier hadden prima meer solo platen ingepast van een Adaro, Warface, Radical of zelfs Delete..
Bij de B-Front platen zitten over t algemeen best flinke breaks in die de drive eruit haalden voor mijn gevoel.

Leuk dat ik verschillende meningen en "verwachtingen" lees :-) maar ik sta hier als b-front en ik voelde op dat moment dat ik deze set wilde gaan draaien! Platen met wat gevoel en sfeer (iig dat wilde ik) en dat is ook mijn stijl! Ik had heel veel tracks geselecteerd! Maar er gingen al wat minuten af ivm dat ik tussen 2 liveacts stond dus dan moet je kiezen pak je een plaat van jezelf of van iemand anders?? Ik heb de set wat laten inkorten ivm nieuwe solo tracks! Wil ze graag aan jullie laten horen alleen ik wil ze dan ook goed laten horen in een preview :-)

Ik heb genoten die avond! Vond het echt te gek! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:00 

Hardtraxx Elite

Ik vind het juist super dik als B-Front al zijn 'sfeer'tracks gaat draaien, afgelopen keren dat ik hem gezien heb draaide hij ze niet allemaal. En daarmee bedoel ik dan Mysterias, Undiscovered, Blackness etc
Dit is voor mij de perfecte verwachting als ik naar B-Front zijn set ga, al zijn parels gecombineerd met 2 oude platen bijv. Ook vet dat hij met Atrocious opent trouwens en daarna gelijk World Outside draait!
Ik zie hem op Decibel weer, dus ik hoop op een soort gelijke set als deze :love:! Inclusief Zero Gravity remix! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

Zoals gewoonlijk weer een bazenset. Begrijpelijk dat hij op een avond als deze misschien wat meer eigen tracks draait (wat ik overigens helemaal niet erg vind). Maar zoals altijd ook weer in combinatie met wat oudere nummers. Perfect. B-Front is altijd goed.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

13. Frequencerz & E-Force - Attention

Is een (kick) edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 15:36 

Kraak... Piep...

Gemixte gevoelens bij dat setje destsijds. Zaten leuke platen tussen maar sommigen doen mij niks. Had toch op wat andere platen gehoopt zoals Ghost Town, Space Warrior, Victims Of The Same World en nog wel wat tegenover Psycho, Fatality, Attention e.d.

Also waarom ging Back Again opeens naar 160+ bpm. En de rest van de set rond de 155/156
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 18:26 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Also waarom ging Back Again opeens naar 160+ bpm. En de rest van de set rond de 155/156

Dat zit in die plaat. De hele plaat is gemaakt op 148 BPM, maar de climax is 155 BPM :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:03 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Zoals gewoonlijk weer een bazenset. Begrijpelijk dat hij op een avond als deze misschien wat meer eigen tracks draait (wat ik overigens helemaal niet erg vind). Maar zoals altijd ook weer in combinatie met wat oudere nummers. Perfect. B-Front is altijd goed.

Vanaf 5:25, wat een baas is het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:06 

Donateur

Hij is zo gaaf hè :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

07. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
08. ID (B-Freqz - TBA)

Hier zit Hard Driver - POW! nog tussen maar is er uit geknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 17:01 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Vanaf 5:25, wat een baas is het ook.

Nog mooier hoe hij op Zero Gravity staat te genieten haha.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle