Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

Voor mij is standaard b-front altijd goed. Op een feest doen nummers met sfeer het zo goed bij mij. B-Front stelt daarom ook nooit teleur voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:40 

Hardtraxx Elite

Ik wou net zeggen. Een 'standaard' B-Front is per definitie al beter dan een bijvoorbeeld een 'originele' Digital Punk.

Nummers als World Outside, Mysterias, Undiscovered of Blackness kan hij niet vaak genoeg draaien. Dat in combinatie met een paar heerlijke nieuwe B-Freqz tracks zou mijn dag helemaal goed maken. Op Psycho en Fatality ben ik dan wel weer uitgekeken, simpelweg te veel gehoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 12:53 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:

Haha 21:49, man wat kan ik toch genieten als hij zo veel passie uit straalt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb dat filmpje dus ook al letterlijk 10 keer van begin tot eind bekeken. Prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 18:56 

Hardtraxx Crew

Hoe dicht die mensen vooraan op elkaar gepropt staan, ik zou me echt kapot ergeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hoe dicht die mensen vooraan op elkaar gepropt staan, ik zou me echt kapot ergeren :P

Wij stonden recht voor dat camerablok, recht achter zo'n enorme tentpaal waardoor je niks kon zien. Zelfs daar stond iedereen gewoon op elkaars lip, en dat werd tijdens G4H alleen nog maar erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:04 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
wootum schreef:

Wij stonden recht voor dat camerablok, recht achter zo'n enorme tentpaal waardoor je niks kon zien. Zelfs daar stond iedereen gewoon op elkaars lip, en dat werd tijdens G4H alleen nog maar erger.

Wij stonden rechts van die camera en hadden toch gewoon nog genoeg ruimte. Waren dan ook wel met een redelijk grote groep dus dan krijg je gemakkelijker de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 00:07 

Kraak... Piep...

Wij stonden geloof ik op een punt mid rechts waar wel aardig wat ruimte was, en ook achteraan waar mensen veel rondliepen maar er was wel ruimte. Alleen het geluid was achteraan enorm matig. Aan de rechterkant wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:47 

Hardtraxx Veteran

Links achterin genoeg ruimte en redelijk geluid hoor, sta daar tot nu toe elk jaar met the gathering.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle