Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: New World Sound & Thomas Newson

Track(s): Flute (Wasted Penguinz Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer zo'n makkelijke bootleg, super origineel :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is bijna net zo slecht als de Booyah remix van omegatypez
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
weer zo'n makkelijke bootleg, super origineel :thumbdown:


Er worden toch al jaaaaaren bootlegs gemaakt, vind het ook wel prima klinken. Simpel maar in een hardstyle jasje best lekker. Drammen over bootlegs heeft toch geen zin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict

Orgineel is vet, hopen dat deze ook in HQ ergens naar klinkt, zo is niet te oordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:54 
 
Hardtraxxer

heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o


haha ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o


Positief monster of negatieve monster kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o


haha ja..


Hij had het Coone album ook hoog zitten dus ik verwacht er niet zo veel van. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Wasted Penguinz :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 18:21 
 
Hardtraxxer

jonah_psvfan schreef:
Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o


Positief monster of negatieve monster kicks?

Positief haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..

Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o

En dit geloof ik bij uitstek niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 20:09 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..

Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o

En dit geloof ik bij uitstek niet :p


afwachten dan tot je de hq preview hoort of ergens op een feest dan weet je het :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
b-ram schreef:
Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..

Gondrez schreef:
heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o

En dit geloof ik bij uitstek niet :p


afwachten dan tot je de hq preview hoort of ergens op een feest dan weet je het :p


de dag dat Wasted Penguinz "monster kicks" gaan maken, vreet ik m'n schoenen op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen snappen nog steeds niet dat er iets bestaat als een eigen referentiekader.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is eindbaas, dat maakt dit automatisch het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Origineel is eindbaas, dat maakt dit automatisch het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke je neemt een top 40 house track, zet er voor de eerste climax Hardstyle kicks onder op een lager BPM en voor de tweede climax schroef je het op naar 150. Is gelukkig niet al tienduizend keer gedaan man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Origineel is eindbaas, dat maakt dit automatisch het tegenovergestelde.


Maar dit is bijna het origineel dus echt het tegenovergestelde is moeilijk dan. enkel andere kick en bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 14:09 
 
Hardtraxxer

op 15.19 begint de track, beoordeel nu de kick maar eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:00 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:

nee jongen die kick is gewoon hard ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Gondrez schreef:
Qlown schreef:
Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:

nee jongen die kick is gewoon hard ;)

:lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:34 
 
Hardtraxx Elite

:')_____!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Qlown schreef:
Monsterkick? Omdat ie wat luider staat? :lol:

nee jongen die kick is gewoon hard ;)


Het is niet eens grappig..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks