Artiest: New World Sound & Thomas Newson
Track(s): Flute (Wasted Penguinz Bootleg)
Sample/video: View on YouTube
Track(s): Flute (Wasted Penguinz Bootleg)
Sample/video: View on YouTube
Er worden toch al jaaaaaren bootlegs gemaakt, vind het ook wel prima klinken. Simpel maar in een hardstyle jasje best lekker. Drammen over bootlegs heeft toch geen zinRickzel wrote:weer zo'n makkelijke bootleg, super origineel
haha ja..Gondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
Positief monster of negatieve monster kicks?Gondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
Hij had het Coone album ook hoog zitten dus ik verwacht er niet zo veel van.The Venator wrote:haha ja..Gondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
Positief haha :pjonah_psvfan wrote:Positief monster of negatieve monster kicks?Gondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
En dit geloof ik bij uitstek niet :pGondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
afwachten dan tot je de hq preview hoort of ergens op een feest dan weet je het :pb-ram wrote:Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..
En dit geloof ik bij uitstek niet :pGondrez wrote:heb deze op reverze gehoord en ik kan jullie dit zeggen, wat een MONSTERKICK !!! :o
de dag dat Wasted Penguinz "monster kicks" gaan maken, vreet ik m'n schoenen opGondrez wrote:afwachten dan tot je de hq preview hoort of ergens op een feest dan weet je het :pb-ram wrote:Dit origineel vind ik al verschrikkelijk, laat staan een bootleg van deze gasten..
Rawbin wrote:Origineel is eindbaas, dat maakt dit automatisch het tegenovergestelde.
Maar dit is bijna het origineel dus echt het tegenovergestelde is moeilijk dan. enkel andere kick en bpm.Rawbin wrote:Origineel is eindbaas, dat maakt dit automatisch het tegenovergestelde.
nee jongen die kick is gewoon hardQlown wrote:Monsterkick? Omdat ie wat luider staat?
Gondrez wrote:nee jongen die kick is gewoon hardQlown wrote:Monsterkick? Omdat ie wat luider staat?