Duidelijk, maar had het niet verwachtB-Front wrote:Ja wordt er ontzettend rijk vankevin-field wrote:Als zelfs B-front zich gaat verlagen tot dit niveau, dan moet het draaien van dit nummer gewoon geld opleveren ofzo.nee ik vind het een gezellig plaatje! Doet het goed op de dansvloer. En zo slecht vind ik dit niet geproduceerd. Misschien niet de origineelste track nee maar qua sound klinkt het allemaal wel netjes
maar goed dat is mijn mening
vind het gewoon een lachen plaatje
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik weet niet waar ik me meer aan moet ergeren, de zoveelste plaat die zo klinkt of die slechte clip.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Was paar dagen geleden op die site om wat samples te downloaden voor mogelijke nieuwe trackTiMOTHYb wrote:Hahaha die Kronos is wel lekker aan het samplen geslagen in ieder geval. Sport jingles, computer games. Ik zou graag nog een keer dit soundboard in een hardstyle plaat willen; http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ <-- Kronos, alsjeblieft.
moet er ook om lachen inderdaad, maar of dat nou positief is..B-Front wrote: vind het gewoon een lachen plaatje
PM mij als die af is alsjeblieft.DJ_Tim wrote:Was paar dagen geleden op die site om wat samples te downloaden voor mogelijke nieuwe trackTiMOTHYb wrote:Hahaha die Kronos is wel lekker aan het samplen geslagen in ieder geval. Sport jingles, computer games. Ik zou graag nog een keer dit soundboard in een hardstyle plaat willen; http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ <-- Kronos, alsjeblieft.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
B-Front wrote:vind het gewoon een lachwekkend plaatjekevin-field wrote:Als zelfs B-front zich gaat verlagen tot dit niveau, dan moet het draaien van dit nummer gewoon geld opleveren ofzo.
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Concept van de plaat is wel goed.... Helaas is die kick totaal niet lekker voor dit nummer.