Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 12:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Kronos

Track(s): Maddafaka Maddafaka

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas de mid-intro niet kunnen filmen! Dat klonk zo dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt dik man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:08 
 

Doet me tot zo ver helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 17:14 
 

meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Kronos - Maddafaka Maddafaka"
played last saturday at Megabase by Digital Punk together with Ran-d & Chain Reaction!!
Cant' wait to show u an official preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vindt zijn eigen track ook aardig 13/12 dus. Zijn filmpje was leuk, jammer dat hij door de track af te maken er zelf ook "every fucking rawstyle producer" mee wordt.

https://www.facebook.com/officialdjkron ... 8597997547

"this is what every fucking rawstyle producer is doing nowadays!! #maddafaka"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou doet ie net alsof zijn andere tracks niet 13/12 zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:38 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat hij doorheeft dat hij in het zelfde rijtje past als alle andere rawstyle producers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:44 
 

Gigg schreef:
Ik hoop dat hij doorheeft dat hij in het zelfde rijtje past als alle andere rawstyle producers :lol:


Not sure if...? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel geinig, leuk nummertje voor live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Tracknaam alleen al....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:35 
 
Hardtraxxer

Iedereen heeft hopelijk toch wel door dat dit een dikke troll is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hij vindt zijn eigen track ook aardig 13/12 dus. Zijn filmpje was leuk, jammer dat hij door de track af te maken er zelf ook "every fucking rawstyle producer" mee wordt.

https://www.facebook.com/officialdjkron ... 8597997547

"this is what every fucking rawstyle producer is doing nowadays!! #maddafaka"

Ik moest stiekem wel lachen om dat filmpje xd

OT: kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 07:30 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 20:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kicks klonken godse hard op Mainstage @ intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 09:23 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Vind het wel geinig, leuk nummertje voor live.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vind z'n kapsel beter dan dit nummer.

Edit: vind Banhu - Rauwe Eendenei beter dan dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem stiekem best leuk. En inderdaad, leuk voor live
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 22:05 
 
Hardtraxxer

Die kick doet het hem en die piepjes! Lekkere track! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 09:48 
 

Ik ga ook voor BanHu :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette plaat :yay: Die bliepjes doen het hem denk ik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een beetje humor in je muziek houden is altijd goed, daarom mag deze wel van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm wel gaaf. :$ Zit nog een idee en wat energie in deze plaat, in tegenstelling tot veel ander werk van Kronos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals de rest van zijn platen vind ik het niets...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks