Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
kevin-field schreef:
Als zelfs B-front zich gaat verlagen tot dit niveau, dan moet het draaien van dit nummer gewoon geld opleveren ofzo.


Ja wordt er ontzettend rijk van :P nee ik vind het een gezellig plaatje! Doet het goed op de dansvloer. En zo slecht vind ik dit niet geproduceerd. Misschien niet de origineelste track nee maar qua sound klinkt het allemaal wel netjes :) maar goed dat is mijn mening ;) vind het gewoon een lachen plaatje :whistle:


Duidelijk, maar had het niet verwacht :) Snap wel dat 'ie het goed doet op de dansvloer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet waar ik me meer aan moet ergeren, de zoveelste plaat die zo klinkt of die slechte clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 22:29 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Hahaha die Kronos is wel lekker aan het samplen geslagen in ieder geval. Sport jingles, computer games. Ik zou graag nog een keer dit soundboard in een hardstyle plaat willen; http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ <-- Kronos, alsjeblieft.

Was paar dagen geleden op die site om wat samples te downloaden voor mogelijke nieuwe track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
vind het gewoon een lachen plaatje :whistle:

moet er ook om lachen inderdaad, maar of dat nou positief is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hahaha die Kronos is wel lekker aan het samplen geslagen in ieder geval. Sport jingles, computer games. Ik zou graag nog een keer dit soundboard in een hardstyle plaat willen; http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/ <-- Kronos, alsjeblieft.

Was paar dagen geleden op die site om wat samples te downloaden voor mogelijke nieuwe track :lol:

PM mij als die af is alsjeblieft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
kevin-field schreef:
Als zelfs B-front zich gaat verlagen tot dit niveau, dan moet het draaien van dit nummer gewoon geld opleveren ofzo.


vind het gewoon een lachwekkend plaatje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 21:05 
 
Hardtraxxer

Concept van de plaat is wel goed.... Helaas is die kick totaal niet lekker voor dit nummer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle