Radical Redemption vond ik eerst inderdaad ook helemaal niks. Toen vond ik zijn populariteit inderdaad ook erg onterecht, maar nu niet meer.
En over Warface nogmaals, het gaat dan inderdaad vooral om hoe hij zich hier heeft laten kennen, dat heb ik ook allemaal meegekregen destijds want ik lees hiernal heel lang mee
En hoe hij met kritiek omgaat vind ik vaak ook een beetje neerbuigend. Dat mensen hun bek moeten houden als ze zijn muziek niet leuk vinden, komt het kort gezegd op neer. Als je nog maar zo kort in de scene zit en nog maar een jaartje echt populair bent mag je wel wat bescheidener zijn imo.
Lachertje van de scene is in zijn geval misschien wat overdreven ja, dat neem ik terug. Daar zijn betere voorbeelden van te noemen. Maar ik neem hem niet erg serieus, laat ik het daar op houden
En over Warface nogmaals, het gaat dan inderdaad vooral om hoe hij zich hier heeft laten kennen, dat heb ik ook allemaal meegekregen destijds want ik lees hiernal heel lang mee
Lachertje van de scene is in zijn geval misschien wat overdreven ja, dat neem ik terug. Daar zijn betere voorbeelden van te noemen. Maar ik neem hem niet erg serieus, laat ik het daar op houden