Die manier waarop ik naar muziek luister heb ik jou al zo vaak uitgelegd dus dat blijf ik niet doen.TiMOTHYb wrote:Ik heb, zoals al mijn reacties, eerst een plan van aanpak geschreven, toen heb ik overlegd met mijn panel en vervolgens heb ik een luisteraarsonderzoekje gedaan. Vervolgens heb ik de uitslag daarvan met mijn eigen mening gecombineerd en een reactie van Gangsterdwerg geopend om zoveel mogelijk swag te implementeren in mijn eindoordeel. En jij bent zo ongeveer het minst objectieve HT lid dus die laatste zin kun je woensdag met het grofvuil meegeven.
Het kan je smaak niet zijn maar ga dan niet van die onzin schrijven. Ik vind ook veel dingen niet leuk maar dan houd ik het na genoeg altijd bij mezelf dat het mijn smaak niet is of dat ik er niks mee kan en ga ik niet van dit soort opmerkingen plaatsen:
En met name die laatste zin. Niet echt iets om trots op te zijn, plsTiMOTHYb wrote:En er zijn echt honderden huis-tuin-en-keuken-DJ's die dit soort ongein maken maar geen podium hebben. Vind het nou niet echt iets om trots op te zijn ofzo.