Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Those who can't hear, just blame it on the oortjes


hovj lars
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak.

:lol: Wtf zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jaron123 schreef:
Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak.

:lol: Wtf zeg.


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
TiMOTHYb schreef:
jaron123 schreef:
Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak.

:lol: Wtf zeg.


?


What the fuck zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft ruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat deze binnenkort free komt en we er niet te lang op hoeven te wachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja prima track weer hoor :) Tweekaz stijl vind ik altijd wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.

Wacht, verwacht jij andere dingen dan kaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Khadber schreef:
Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.

Wacht, verwacht jij andere dingen dan kaas?

Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:03 
 




free release bij 50000 views
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Kan naar Free :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:58 
 
Hardtraxx Crew

Had de link al in de op gezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Addict

Deze is weer heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het toch telkens weer luisteren, maar realiseer telkens weer dat ik ver uit de buurt moet blijven van alles wat met Da Tweekaz te maken heeft... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Blijf het toch telkens weer luisteren, maar realiseer telkens weer dat ik ver uit de buurt moet blijven van alles wat met Da Tweekaz te maken heeft... :thumbdown:

Want?

Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is eigenlijk stom dat ik er nog telkens op reageer, omdat ik toch al weet dat het waarschijnlijk niks voor mij is. Kermis muziek is altijd het woord wat in me op komt. Zeg verder ook niks over de kwaliteit, maar het is gewoon niet iets wat ik graag zou willen horen op een feest, of zelf zou luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja het is eigenlijk stom dat ik er nog telkens op reageer, omdat ik toch al weet dat het waarschijnlijk niks voor mij is. Kermis muziek is altijd het woord wat in me op komt. Zeg verder ook niks over de kwaliteit, maar het is gewoon niet iets wat ik graag zou willen horen op een feest, of zelf zou luisteren.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!


Haha ja jij bent een Tweeka fanboy, geeft ook niks natuurlijk, als het je smaak is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.

Khadber schreef:
Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.

Je verwoord het precies goed. Makkelijke bootleg. Makkelijke artiesten, maar komen er goed mee weg. En er zijn echt honderden huis-tuin-en-keuken-DJ's die dit soort ongein maken maar geen podium hebben. Vind het nou niet echt iets om trots op te zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Erg fijn dit met een hoog feest gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:03 
 

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!


Haha ja jij bent een Tweeka fanboy, geeft ook niks natuurlijk, als het je smaak is!

Ben het hier wel helemaal met Jaron eens! Als je mij 50 tracks laat horen pik ik daar zo die ene Tweekaz plaat uit. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Frontliner en vroeger ook voor Wasted Pinguinz maar dat stijltje wordt nu door meerdere al overgenomen.

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.

Khadber schreef:
Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.

Je verwoord het precies goed. Makkelijke bootleg. Makkelijke artiesten, maar komen er goed mee weg. En er zijn echt honderden huis-tuin-en-keuken-DJ's die dit soort ongein maken maar geen podium hebben. Vind het nou niet echt iets om trots op te zijn ofzo.

Oke dit slaat dus echt hee-lemaal nergens op. Zelden zoiets belachelijks gelezen als dit >.<
Hoe lang heb je hierover nagedacht toen je dit typte, anderhalve milliseconde?

En nee dit heeft niks te maken met dat ik fan ben van Da Tweekaz maar nu kraam je echt onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb, zoals al mijn reacties, eerst een plan van aanpak geschreven, toen heb ik overlegd met mijn panel en vervolgens heb ik een luisteraarsonderzoekje gedaan. Vervolgens heb ik de uitslag daarvan met mijn eigen mening gecombineerd en een reactie van Gangsterdwerg geopend om zoveel mogelijk swag te implementeren in mijn eindoordeel. En jij bent zo ongeveer het minst objectieve HT lid dus die laatste zin kun je woensdag met het grofvuil meegeven.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks