D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
ThaBomba. wrote:Those who can't hear, just blame it on the oortjes
hovj lars
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
jaron123 wrote: Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak.
:lol: Wtf zeg.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
TiMOTHYb wrote:
jaron123 wrote: Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak.
?
D
Hardtraxx Veteran
jaron123 wrote:
TiMOTHYb wrote:
?
What the fuck zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Bedankt hoor.
D
Hardtraxx Veteran
Alsjeblieft ruik.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Hopen dat deze binnenkort free komt en we er niet te lang op hoeven te wachten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ja prima track weer hoor :) Tweekaz stijl vind ik altijd wel vet.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Khadber wrote:Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.
Wacht, verwacht jij andere dingen dan kaas?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nuracore wrote:
Khadber wrote:Zo kazig, maar toch wel weer vermakelijk. Je verwacht het bijna van die gasten.
Wacht, verwacht jij andere dingen dan kaas?
Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
View on YouTube

free release bij 50000 views
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
View on SoundCloud

Kan naar Free :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Had de link al in de op gezet :P
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Deze is weer heerlijk!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Blijf het toch telkens weer luisteren, maar realiseer telkens weer dat ik ver uit de buurt moet blijven van alles wat met Da Tweekaz te maken heeft... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Blijf het toch telkens weer luisteren, maar realiseer telkens weer dat ik ver uit de buurt moet blijven van alles wat met Da Tweekaz te maken heeft... :thumbdown:
Want?

Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja het is eigenlijk stom dat ik er nog telkens op reageer, omdat ik toch al weet dat het waarschijnlijk niks voor mij is. Kermis muziek is altijd het woord wat in me op komt. Zeg verder ook niks over de kwaliteit, maar het is gewoon niet iets wat ik graag zou willen horen op een feest, of zelf zou luisteren.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Rickzel wrote:Ja het is eigenlijk stom dat ik er nog telkens op reageer, omdat ik toch al weet dat het waarschijnlijk niks voor mij is. Kermis muziek is altijd het woord wat in me op komt. Zeg verder ook niks over de kwaliteit, maar het is gewoon niet iets wat ik graag zou willen horen op een feest, of zelf zou luisteren.
Dit
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
jaron123 wrote:Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!
Haha ja jij bent een Tweeka fanboy, geeft ook niks natuurlijk, als het je smaak is!
Donateur
last seen Aug 2024
Khadber wrote: Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.
Khadber wrote: Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.
Je verwoord het precies goed. Makkelijke bootleg. Makkelijke artiesten, maar komen er goed mee weg. En er zijn echt honderden huis-tuin-en-keuken-DJ's die dit soort ongein maken maar geen podium hebben. Vind het nou niet echt iets om trots op te zijn ofzo.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Erg fijn dit met een hoog feest gehalte.
S
Rickzel wrote:
jaron123 wrote:Ik zie het juist als een geweldig uniek stijltje binnen de scene, iets wat weinig andere dj's lukt imo! Heerlijke track weer van de noorse mannen!
Haha ja jij bent een Tweeka fanboy, geeft ook niks natuurlijk, als het je smaak is!
Ben het hier wel helemaal met Jaron eens! Als je mij 50 tracks laat horen pik ik daar zo die ene Tweekaz plaat uit. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Frontliner en vroeger ook voor Wasted Pinguinz maar dat stijltje wordt nu door meerdere al overgenomen.
TiMOTHYb wrote:
Khadber wrote: Nope, juist dat ze iets doen waar zij eigenlijk alleen mee weg kunnen komen om het maar zo te zeggen.. Niemand anders in de scene zou zoiets proberen en er vervolgens een succes van maken. Dat vind ik juist de kracht van Da Tweekaz.
Khadber wrote: Is een makkelijke bootleg, maar werkt als een trein.
Je verwoord het precies goed. Makkelijke bootleg. Makkelijke artiesten, maar komen er goed mee weg. En er zijn echt honderden huis-tuin-en-keuken-DJ's die dit soort ongein maken maar geen podium hebben. Vind het nou niet echt iets om trots op te zijn ofzo.
Oke dit slaat dus echt hee-lemaal nergens op. Zelden zoiets belachelijks gelezen als dit >.<
Hoe lang heb je hierover nagedacht toen je dit typte, anderhalve milliseconde?

En nee dit heeft niks te maken met dat ik fan ben van Da Tweekaz maar nu kraam je echt onzin uit.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik heb, zoals al mijn reacties, eerst een plan van aanpak geschreven, toen heb ik overlegd met mijn panel en vervolgens heb ik een luisteraarsonderzoekje gedaan. Vervolgens heb ik de uitslag daarvan met mijn eigen mening gecombineerd en een reactie van Gangsterdwerg geopend om zoveel mogelijk swag te implementeren in mijn eindoordeel. En jij bent zo ongeveer het minst objectieve HT lid dus die laatste zin kun je woensdag met het grofvuil meegeven.