M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Artiest: Da Tweekaz

Track(s): The Final Examination of Time

Sample/video:
View on YouTube

Download:
View on SoundCloud

Bron: HS2000
Last edited by MYTZE on 10 Mar 2015 19:56, edited 5 times in total.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Wat een fucking helden, super vet met die melodie gespeeld wat een drive :woot:
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Geniaal dit, vooral de eerste climax. :D

EDIT: Ze mixen daarna I Survived In, vetjes. :cool:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 33 minutes ago
had heel wat verwacht na jullie reacties, gewoon een beetje die originele melodie veranderd, om dat nou geniaal te noemen :P
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Da Tweekaz zijn geniaal bezig de laatste tijd, ben heel blij dat het ze eindelijk lukt om een goeie drive in hun tracks te krijgen, iets wat ze eerder nooit echt lukte in mijn ogen.
S
Da Tweekaz :loving:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
fflkkr wrote:Da Tweekaz zijn geniaal bezig de laatste tijd, ben heel blij dat het ze eindelijk lukt om een goeie drive in hun tracks te krijgen, iets wat ze eerder nooit echt lukte in mijn ogen.
Totaal niet mee eens, oudere tracks van hun zoals P.A.P., Nothingness, Revival X en Examination of Time bevatten toch een behoorlijke bak drive in mijn ogen.

OT: Live denk ik leuk, melodie leuk meezingen. Maar ik denk niets voor thuis.
Last edited by kevin-field on 02 Jan 2015 11:15, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wat een bazen! Dit is het ultieme voorbeeld van op het publiek inspelen!
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
kevin-field wrote:
fflkkr wrote:Da Tweekaz zijn geniaal bezig de laatste tijd, ben heel blij dat het ze eindelijk lukt om een goeie drive in hun tracks te krijgen, iets wat ze eerder nooit echt lukte in mijn ogen.
Totaal niet mee eens, oudere tracks van hun zoals P.A.P., Nothingness, Revival X en Examination of Time bevatten toch een behoorlijke bak drive in mijn ogen.

OT: Live denk ik leuk, melodie leuk meezingen. Maar ik denk niets voor thuis.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Bedoelde meer te zeggen dat ze dit jaar gewoon echt heel veel beter geworden zijn :P
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Lekkere track
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
jaron123 wrote:Wat een fucking helden, super vet met die melodie gespeeld wat een drive :woot:
M
Hardtraxx Veteran
Net gedraaid @ Hardstyle 2000, rip komt eraan :P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Mitzinator wrote:Net gedraaid @ Hardstyle 2000, rip komt eraan :P
:drool: :love:
M
Hardtraxx Veteran
View on SoundCloud
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Doe mij het origineel maar, die is zoveel vetter :loving:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Die drive zeg :loving:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Erg leuk gedaan :D
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Ja in hq nog steeds zelfde mening, echt super gedaan dit :thumbup:
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
haha wauw dat zo'n kazige plaat zo leuk kan klinken
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Klinkt erg vet hoor! :worship:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Waarom is iedereen hier zo lyrisch over. Dat je hier uberhaupt een hardstyle versie van gaat maken.. En ik hoor overduidelijk valse kicks. Ik vind het erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht gezien de reacties.
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Duruz wrote:Waarom is iedereen hier zo lyrisch over. Dat je hier uberhaupt een hardstyle versie van gaat maken.. En ik hoor overduidelijk valse kicks. Ik vind het erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht gezien de reacties.
Waar hoor je valse kicks dan? :/
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Duruz wrote:Waarom is iedereen hier zo lyrisch over. Dat je hier uberhaupt een hardstyle versie van gaat maken.. En ik hoor overduidelijk valse kicks. Ik vind het erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht gezien de reacties.
Ik ben er lyrisch over omdat ik het da tweekaz stijltje vet vind en dat dit in een gaaf jasje is gestoken. En de rest is puur smaak. Ik kan ook zeggen dat ik niet snap dat jij hier niet lyrisch over bent. Schiet niet op hè. En valse kicks?
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
jaron123 wrote:
En de rest is puur smaak. Ik kan ook zeggen dat ik niet snap dat jij hier niet lyrisch over bent. Schiet niet op hè.
Schiet zeker niet op hé, nee. Alles wat op dit forum gezegd wordt is smaak-gerelateerd. Kunnen hier wel weer op verder borduren, en blijven discussieren, maar zullen er nooit over uit komen of het met elkaar eens worden. In mijn ogen vrij zinloos. Ik wilde mijn mening over deze track graag kwijt en daarmee schluss.

Edit: kicks pitchen gewoon goed, het klonk op mn oortjes (Samsung) niet lekker en op een bepaalde frequentie vals. Blame it on de oortjes.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Those who can't hear, just blame it on the oortjes