Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI
E-Force wrote:Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI
Nu is natuurlijk de vraag, komt de meest recente versie wel uit, of krijgen we de versie die in de trailer te horen is?
E-Force wrote:Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.
Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen dan. Vind het begin op zich wel sterk, maar vanaf 3 minuten ongeveer in de preview had ik eigenlijk iets meer melodie gehoopt, vind die minimalistische melodie sterk gedaan namelijk. Maar goed, Qapital is niet echt mijn type feest dus misschien is mijn mening daarin ook minder relevant .
E-Force wrote:Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI
Dus het anthem is niet geheel naar wens? Maar toch is hij geüpload als hét anthem voor Qapital. Maar the final version komt alsnog? Correct me als ik hem niet snap maar dat is toch raar of?
Inb4 boze mensen dat we blij moeten zijn dat een artiest reageert hier enz enz enz... Ik vraag het me echt af en het is dus geen haat maar een vraag
Dus het anthem is niet geheel naar wens? Maar toch is hij geüpload als hét anthem voor Qapital. Maar the final version komt alsnog? Correct me als ik hem niet snap maar dat is toch raar of?
Inb4 boze mensen dat we blij moeten zijn dat een artiest reageert hier enz enz enz... Ik vraag het me echt af en het is dus geen haat maar een vraag
Vind het ook een beetje vreemd, maar de final version zal als release gelden, dus niet deze.
De mid lijkt best wel heel erg op Worth Fighting For (beste Qapital anthem tot op heden imo). Toch vind ik de mid wel lekker klinken. Ook de kick vind ik niet eens heel verkeerd. De break vind ik heerlijk; melodie in de opbouw klinkt echt fijn. Maar zoals gewoonlijk moet dit weer verpest worden met een anti. Alhoewel, ik moet zeggen: ik vind het niet een standaard screech anti. Maar dan nog had ik liever de melodie terug willen horen in de climax en evt. een tweede climax.
E-Force wrote:Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.
Best vreemd dat ze dan toch nu al met de preview komen, feest duurt toch nog behoorlijk lang! Een week of 2 langer wachten met een preview kan toch geen kwaad?
Als je toch mee leest, zou je wat kunnen vertellen over de druk die Q-dance oplegt als je een anthem voor ze maakt?
Die van vorig jaar was niks en deze is het ook niet echt. Wel een verbetering ten opzichte van vorig jaar, maar hier zat weer zoveel meer potentie in dan dat er uit komt. Geef mij maar anthem van 2 jaar geleden
Op zich wel een vette track alleen die anti voelt zo erg leeg aan. Hopelijk weet e-force deze nog iets boeiender te maken want de rest van het plaatje is best wel goed.