Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:10 
 
Artiest

Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.

Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal dus een beetje als bij het Qlimax anthem van Noisecontrollers. Balen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:23 
 
Hardtraxx Newbie

Oke dan, thanks. Leuk dat er weer wat artiesten reageren hier. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force schreef:
Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:


Nu is natuurlijk de vraag, komt de meest recente versie wel uit, of krijgen we de versie die in de trailer te horen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op FB postte hij "final version will be released soon".

Mag dus aannemen van wel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force schreef:
Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.

Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen dan. :) Vind het begin op zich wel sterk, maar vanaf 3 minuten ongeveer in de preview had ik eigenlijk iets meer melodie gehoopt, vind die minimalistische melodie sterk gedaan namelijk. Maar goed, Qapital is niet echt mijn type feest dus misschien is mijn mening daarin ook minder relevant :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de eind versie, hier zit veel in naar mijn mening! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:24 
 

E-Force schreef:
Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:


Dus het anthem is niet geheel naar wens? Maar toch is hij geüpload als hét anthem voor Qapital. Maar the final version komt alsnog? Correct me als ik hem niet snap maar dat is toch raar of? :D

Inb4 boze mensen dat we blij moeten zijn dat een artiest reageert hier enz enz enz... Ik vraag het me echt af en het is dus geen haat maar een vraag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
E-Force schreef:
Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:


Dus het anthem is niet geheel naar wens? Maar toch is hij geüpload als hét anthem voor Qapital. Maar the final version komt alsnog? Correct me als ik hem niet snap maar dat is toch raar of? :D

Inb4 boze mensen dat we blij moeten zijn dat een artiest reageert hier enz enz enz... Ik vraag het me echt af en het is dus geen haat maar een vraag ;)


Vind het ook een beetje vreemd, maar de final version zal als release gelden, dus niet deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De mid lijkt best wel heel erg op Worth Fighting For (beste Qapital anthem tot op heden imo). Toch vind ik de mid wel lekker klinken. Ook de kick vind ik niet eens heel verkeerd. De break vind ik heerlijk; melodie in de opbouw klinkt echt fijn. Maar zoals gewoonlijk moet dit weer verpest worden met een anti. Alhoewel, ik moet zeggen: ik vind het niet een standaard screech anti. Maar dan nog had ik liever de melodie terug willen horen in de climax en evt. een tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:01 
 
Hardtraxx Addict

Vind het alsnog een lekkere track! past gewoon bij Qapital imo :thumbup: maar ben dan benieuwd wat er anders is aan de final version :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force schreef:
Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.

Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI :thumbup:


Best vreemd dat ze dan toch nu al met de preview komen, feest duurt toch nog behoorlijk lang! Een week of 2 langer wachten met een preview kan toch geen kwaad?

Als je toch mee leest, zou je wat kunnen vertellen over de druk die Q-dance oplegt als je een anthem voor ze maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Als je toch mee leest, zou je wat kunnen vertellen over de druk die Q-dance oplegt als je een anthem voor ze maakt?


wil ik eigenlijk ook wel weten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette edit van Worth Fighting For die mid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Die van vorig jaar was niks en deze is het ook niet echt. Wel een verbetering ten opzichte van vorig jaar, maar hier zat weer zoveel meer potentie in dan dat er uit komt. Geef mij maar anthem van 2 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zich wel een vette track alleen die anti voelt zo erg leeg aan. Hopelijk weet e-force deze nog iets boeiender te maken want de rest van het plaatje is best wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5LpN-Sjrw5E[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie wordt nu doorgezet, in plaats van die anti met enkel kicks. Veel beter :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Quellas schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 21:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/tba-qapital-2015-anthem-t47871.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks