E-Force schreef:
Bij deze track wil ik zelf ook even reageren.
Ik ben het inderdaad met sommige mensen eens dat er meer in deze track had gezeten. Helaas was het vandaag niet meer om de meest recente versie online te zetten. JFYI

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen dan.

Vind het begin op zich wel sterk, maar vanaf 3 minuten ongeveer in de preview had ik eigenlijk iets meer melodie gehoopt, vind die minimalistische melodie sterk gedaan namelijk. Maar goed, Qapital is niet echt mijn type feest dus misschien is mijn mening daarin ook minder relevant

.