jaron123 schreef:
brianfct65 schreef:
Waarom wordt die melodie niet gewoon doorgezet. Dan zou de track nog enigzins interessant zijn maar nu is het gewoon een eentonige kick screech raw meuk plaat..
Helaas want vond E-Force het laatste jaar juist steeds interessanter worden.
Welke track van het laatste jaar vind jij niet eentonig kick screech raw meuk plaat(behalve men of steel maar collabs tel ik niet mee). Voor de rest ben ik het geheel met je eens hoor. Maar vind t meer van hetzelfde zoals de rest van eforce laatste tijd..
Doelde ook meer op een aantal collabs en een aantal setjes maar ik moet inderdaad wel zeggen dat de E-force van een paar jaar geleden veel meer variatie in zn tracks had. Had even de hoop dat dat met nummers als men of steel, the game en in mindere mate seven een beetje terug zou komen maar goed.. Valse hoop denk ik dan