Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: E-Force

Track(s): Blood Written (Qapital 2015 Anthem)

Sample/video:

Bron: Qapital Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:20 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk weer het zelfde liedje zoals altijd bij e-force.. zelfde sounds weer..
Al met al, blijft dit liedje het altijd goed bij mij doen! maar voor hoelang nog.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:21 
 

Intro is bijna een exacte kopie van Worth Fighting For en verder zit er echt niks interessants in :/ Sounds zijn in orde maar dit is zwaar onder de maat vind ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:23 
 
Hardtraxxer

Rare opbouw, maar dat kan door de trailer komen. Heerlijke sounds, vind dit eigenlijk wel een hoger niveau dan zijn andere platen laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom is die melodie nou niet doorgezet... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem ook wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro klinkt lekker.. climax is heeeeelemaal niks voor mij. Saai met alleen dat geluidje zo. Nee jammer dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:27 
 
Hardtraxxer

hardstylegeneration schreef:
Eigenlijk weer het zelfde liedje zoals altijd bij e-force.. zelfde sounds weer..
Al met al, blijft dit liedje het altijd goed bij mij doen! maar voor hoelang nog.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:28 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon een super lekker anthem. :thumbsup:

BPM had misschien wel iets hoger mogen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook zeker een lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Hout_Hakker schreef:
Gewoon een super lekker anthem. :thumbsup:

BPM had misschien wel iets hoger mogen liggen.


Waarom? Hardstyle wordt toch gewoon gemaakt op 150BPM of ben ik nou gek? ^^

Hoeft niet perse. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:46 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Hout_Hakker schreef:
Gewoon een super lekker anthem. :thumbsup:

BPM had misschien wel iets hoger mogen liggen.


Waarom? Hardstyle wordt toch gewoon gemaakt op 150BPM of ben ik nou gek? ^^

Heerlijke plaat als je het mij vraagt!


veel platen worden op tegenwoordig op 150 gemaakt maar er zijn zeker uitzonderingen vooral early hardstyle is over het algemeen trager. Dus tussen 145-155 is over het algemeen normaal, zie freakz at night - freakz die is standaard @ 155.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Klonk de trailer trouwens niet heel anders?


Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:02 
 

Geen idee eigenlijk waarom maar vind hem echt gruwelijk dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom wordt die melodie niet gewoon doorgezet. Dan zou de track nog enigzins interessant zijn maar nu is het gewoon een eentonige kick screech raw meuk plaat.. :thumbdown:

Helaas want vond E-Force het laatste jaar juist steeds interessanter worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:08 
 
Hardtraxxer

Hij had hier iets veel mooiers van kunnen maken door de melodie door de zetten. Voor de rest vind ik het wel een oke anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jolo schreef:
Hij had hier iets veel mooiers van kunnen maken door de melodie door de zetten.


Dit...

Mid en break vind ik namelijk dikke prima, zo zonde die climax....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Waarom wordt die melodie niet gewoon doorgezet. Dan zou de track nog enigzins interessant zijn maar nu is het gewoon een eentonige kick screech raw meuk plaat.. :thumbdown:

Helaas want vond E-Force het laatste jaar juist steeds interessanter worden.


Welke track van het laatste jaar vind jij niet eentonig kick screech raw meuk plaat(behalve men of steel maar collabs tel ik niet mee). Voor de rest ben ik het geheel met je eens hoor. Maar vind t meer van hetzelfde zoals de rest van eforce laatste tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot 02:00 vind ik hem heerlijk, dat duistere, rawforische sfeertje, daarna vind ik hem toch wel hak op de tak en eentonig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jesus wat een verschrikkelijk saai climax, nee doet me helemaal niks. paar jaar geleden was hij stuk beter bezig en in 2014 Seven dan maar voor de rest vind ik hem de laatste tijd niet echt interessant meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jimi schreef:
Exterkate schreef:
Klonk de trailer trouwens niet heel anders?


Inderdaad!

Vind de kick uit de trailer er veel leuker bij klinken. De huidige klinkt over the top. Volgens mij neigt die naar een gated kick en dat verpest vrijwel altijd het nummer voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een 13/12 raw track er bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
brianfct65 schreef:
Waarom wordt die melodie niet gewoon doorgezet. Dan zou de track nog enigzins interessant zijn maar nu is het gewoon een eentonige kick screech raw meuk plaat.. :thumbdown:

Helaas want vond E-Force het laatste jaar juist steeds interessanter worden.


Welke track van het laatste jaar vind jij niet eentonig kick screech raw meuk plaat(behalve men of steel maar collabs tel ik niet mee). Voor de rest ben ik het geheel met je eens hoor. Maar vind t meer van hetzelfde zoals de rest van eforce laatste tijd..

Doelde ook meer op een aantal collabs en een aantal setjes maar ik moet inderdaad wel zeggen dat de E-force van een paar jaar geleden veel meer variatie in zn tracks had. Had even de hoop dat dat met nummers als men of steel, the game en in mindere mate seven een beetje terug zou komen maar goed.. Valse hoop denk ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:02 
 

Geen idee waarom, maar ik vind't vet. Vooral die 2e climax.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks