Heerlijk nummer! 
Dit lijkt toch eerder een Rebourne kick. Die van DBSTF hebben meer distortion.sonnebloem wrote: Typische DBSTF kick eronder, prima.
Dit lijkt toch eerder een Rebourne kick. Die van DBSTF hebben meer distortion.sonnebloem wrote: Typische DBSTF kick eronder, prima.
Die van Rebourne hoor je nooit.iMark wrote:Dit lijkt toch eerder een Rebourne kick. Die van DBSTF hebben meer distortion.sonnebloem wrote: Typische DBSTF kick eronder, prima.
Dat is een kwestie van smaak, ik vind de kicks iig primawootum wrote:Na het horen van de preview heb ik nog steeds hetzelfde oordeel: kicks zijn ontzettend lelijk, de rest is heerlijk. Met fijne kicks was dit een van de gaafste tracks van de laatste tijd geweest, nu helaas niet.
Dat is het ook, dus mooi voor de mensen die er wel van kunnen genietenhurricane wrote:Dat is een kwestie van smaak, ik vind de kicks iig primawootum wrote:Na het horen van de preview heb ik nog steeds hetzelfde oordeel: kicks zijn ontzettend lelijk, de rest is heerlijk. Met fijne kicks was dit een van de gaafste tracks van de laatste tijd geweest, nu helaas niet.
Yuuup, dat heb ik nou ook.The Venator wrote:Niet zo enthousiast als de rest hier, melodie vind ik saai en ook de sounds doen me niks
+1sonnebloem wrote:Heel gaaf nummer, ik vind deze dan juist weer een van de beste van de laatste tijd, vocals sluiten naar mijn idee perfect aan op de melodie. Typische DBSTF kick eronder, prima. Kijk uit naar meer van dit soort producties!
Helemaal mee eens, zelden teleurstellingenRichardd wrote:Zij blijven toch nog één van de producers die hardstyle interessant weten te houden.