Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Track(s): Echosmith - Cool Kids (Leaving Las Vegas Bootleg)

Sample/video:
View on SoundCloud
Last edited by ThaBomba. on 12 Jan 2015 15:29, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Klinkt best wel lekker eigenlijk.. ben benieuwd. Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Ben ook benieuwd naar een langere preview. Vind het originele nummer 3x niks maar dit klinkt toch wel aardig ^^
S
H4RDSTYL3RR wrote:Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen
Daar zal ik maar niet op rekenen als ik jou was, Leaving Las Vegas kennende.

Dit stukje klinkt in ieder geval al wel leuk ^^
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on SoundCloud

Free.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
wootum wrote:Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Deze kicks klinken in het hoog inderdaad verschrikkelijk lelijk, Ik vind de kicks sowieso niet lekker in het gehoor.

Ook meteen verplaatst.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
wootum wrote:Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Vind zelf die hoge kick vetter dan die lage bij deze track :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Stoor me niet echt aan deze kick nee. Vind dat hij nog redelijk subtiel pitcht vergeleken met sommige andere nummers. Van mij mogen ze wel wat meer hardstyle tracks gaan maken ^^ Star Driver en Kodex vond ik altijd wel goed, jammer dat ze nu bijna geen hs meer maken.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik moet me bij Maximumraver aansluiten, vind ook dat de hoge kicks lekkerder in het gehoord liggen dan de lage in dit geval. Maar ik vind het sterk afhankelijk van de artiest en het nummer of het klinkt of niet.
S
Leuk plaatje maar ben het hier toch wel met Wootum eens. Die pitch had voor mij hier ook niet gehoeven, voegt ook niet heel veel toe naar mijn menig.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Pitch gaat net ietsjes te hoog, jammer want eigenlijk is het best een leuk plaatje.