Last edited by ThaBomba. on 12 Jan 2015 15:29, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Klinkt best wel lekker eigenlijk.. ben benieuwd. Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen
Ben ook benieuwd naar een langere preview. Vind het originele nummer 3x niks maar dit klinkt toch wel aardig 
-
S
Daar zal ik maar niet op rekenen als ik jou was, Leaving Las Vegas kennende.H4RDSTYL3RR wrote:Hopen dat de kicks niet te hoog pitchen
Dit stukje klinkt in ieder geval al wel leuk
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Deze kicks klinken in het hoog inderdaad verschrikkelijk lelijk, Ik vind de kicks sowieso niet lekker in het gehoor.wootum wrote:Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Ook meteen verplaatst.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Vind zelf die hoge kick vetter dan die lage bij deze trackwootum wrote:Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
Stoor me niet echt aan deze kick nee. Vind dat hij nog redelijk subtiel pitcht vergeleken met sommige andere nummers. Van mij mogen ze wel wat meer hardstyle tracks gaan maken
Star Driver en Kodex vond ik altijd wel goed, jammer dat ze nu bijna geen hs meer maken.
Ik moet me bij Maximumraver aansluiten, vind ook dat de hoge kicks lekkerder in het gehoord liggen dan de lage in dit geval. Maar ik vind het sterk afhankelijk van de artiest en het nummer of het klinkt of niet.wootum wrote:Alhoewel ik dit altijd een makkelijke manier van hits scoren vind, klinkt hij best wel lekker en vol. Vocalen passen perfect in zo'n melodieus nummer. Alleen die hoogste pitch kan écht niet, ik vind dat zo'n afschuwelijk geluid om te horen. Even puur uit interesse, hoe denken jullie hier nou over? Heeft het echt een toegevoegde waarde, stoor je je er niet aan of vind je het ook niet klinken?
-
S
Leuk plaatje maar ben het hier toch wel met Wootum eens. Die pitch had voor mij hier ook niet gehoeven, voegt ook niet heel veel toe naar mijn menig.