Terwijl het niet nodig is. Als iemand iets zinnigs over een oud nummer te zeggen heeft, heb ik er totaal geen moeite mee dat zo´n topic gebumped wordt.Raven wrote:inb4 shitstorm
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (DJ Kasparov RMX)
- View the latest post: Noisecontrollers - Summer in the city (Kasparov Remix)
- View the latest post: Chaos City|City Lido Groenlo|20-05-2023
- View the latest post: Rebelion ft. Micah Martin - The Loudest City (Official Decibel Outdoor 2026 Anthem) (DB003)
- View the latest post: D-Verze - The London Underground (Fabulous City Mix/Energetic City Mix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
My bad. Wist niet dat een oude plaat omhoog halen niet volgens de regels was.
Off topic: gezellige discussie was er in 2010 in dit topic trouwens.
Off topic: gezellige discussie was er in 2010 in dit topic trouwens.
We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijkLyst wrote:Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal welen
, maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".
-
S
GODVERDOMME IS DEZE PLAAT AL WEER 5 JAAR OUD
ik word oud
ik word oud
ik ken het gevoelstefaneke wrote:GODVERDOMME IS DEZE PLAAT AL WEER 5 JAAR OUD![]()
![]()
![]()
![]()
ik word oud
Nou ja, als je aan mij zou vragen noem een Anthem van de laatste 10 jaar zou ik in de eerste 10 niet bij deze komen.Zygoma wrote:We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijkLyst wrote:Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal welen
, maar over tien jaar is dit nummer al lang in de vergetelheid geraakt en wordt het enkel nog herinnerd als "oja dat was een van die decibel anthems" "echt niet" "jawel hoor maar die vocals zeggen decibel".
-
IHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Anthem onder de anthems is na mijn mening "The Prophecy", deze zou inderdaad niet in dat straatje voorkomen.Broken Balance wrote:Nou ja, als je aan mij zou vragen noem een Anthem van de laatste 10 jaar zou ik in de eerste 10 niet bij deze komen.Zygoma wrote:We hebben bewijs, zelfs Lyst heeft (zoals het er nu naar uitziet) niet altijd gelijkLyst wrote:Dit is geen anthem waarvan je over 10 jaar nog zegt van: dat was een klassieker. Anthems als Nuclear Reaction, Bigger Better Louder en Decibel Anthem 2006 staan in de top50 van GHF (die veel representatiever is dan die van Q-dance). En anthems van zulke grote feesten als decibel, defqon en qlimax horen naar mijn mening ook de boeken in te gaan als klassieker en niet als redelijk of wel goed. Want jullie zeggen nu allemaal welen
Ontopic: lekker euforisch nummertje en een zeer goede herinnering aan die hardstyleperiode.