Toen ze met het idee kwamen sacrifice te remixen heb ik me echt helemaal kapot gelachen. Maar dit is nog bestt een dikke track hoor! klonk goed op loudness.. Geen waardige remix maar een ontzettend leuke track
jaron123 wrote:Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)
Moet het het dan een 1 op 1 kopie zijn?
Je hoort overduidelijk de melodie van het origineel achter de screeches, wat meteen die sfeer van het origineel een beetje meebrengt imo. Ik vind de screeches niet echt storend overigens. Wat is er in joun opzicht te weinig Sacrifice aan dan?
jaron123 wrote:Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)
Moet het het dan een 1 op 1 kopie zijn?
Je hoort overduidelijk de melodie van het origineel achter de screeches, wat meteen die sfeer van het origineel een beetje meebrengt imo. Ik vind de screeches niet echt storend overigens. Wat is er in joun opzicht te weinig Sacrifice aan dan?
Goed lezen is lastig he. Ik VIND dat er te weinig sacrifice in zit. Dat ie er doorheen zit in de climax hoor ik ook wel maar de screeches hebben de overhand en dat vind ik minder.
Geen slechte plaat maar dat komt vooral door die geweldige sfeer uit het origineel. Hele break is overgenomen, melodie is niet veel aan veranderd. Er zijn eigenlijk alleen moderne kicks en domme screeches, overigens precies hetzelfde verhaal als die screeches van The Owlman, aan toegevoegd.
Niet echt onder de indruk hiervan