Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz

Track(s): Sacrifice

Sample/video: https://www.facebook.com/video.php?v=14 ... =2&theater

Bron: Primefire FB

https://www.facebook.com/video.php?v=14 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best wel vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een release gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Al een release gehad?

Ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel een Loudness tool zijn zo te horen? :P
Klinkt in ieder geval nog erg rommelig vind ik, net alsof je 2 verschillende tracks door elkaar heen hoort lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Al een release gehad?

Jep

Full release van The Owlman op de Decibel CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:03 
 

Afblijven of goed uitvoeren aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Al een release gehad?

Naast de decibel cd: Cyber zit hier bij, heeft al een release gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:17 
 
Hardtraxx Addict

Meh ik wacht nog even een Hq af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Meh ik wacht nog even een Hq af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geaak dit klinkt echt dik ! Nu hopen dat de geluiden ook zo "vol" klinken in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Khadber schreef:
Al een release gehad?

Jep

Full release van The Owlman op de Decibel CD

Dan heb ik niets gezegd :thumbup:. Kende de naam niet, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:29 
 

deze klinkt leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk joh, verneuk een van de beste HHZ platen maar met schreeches. Je bent hersendood als je als 'Raw' opkomend producer deze track gaat remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voordat ik ging luisteren had ik verwacht dat het vrij kut zou zijn aangezien het nooit tegen het origineel op kan, maar het klinkt best dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ik dacht, oh god een remix. Maar klinkt vet, ook de oude sounds hoor je duidelijk terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:07 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Tuurlijk joh, verneuk een van de beste HHZ platen maar met schreeches. Je bent hersendood als je als 'Raw' opkomend producer deze track gaat remixen.


Jaaaa want je moet natuurlijk enige staat van dienst hebben om een plaat te mogen remixen...

ik vind het overigens best redelijk klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Tuurlijk joh, verneuk een van de beste HHZ platen maar met schreeches. Je bent hersendood als je als 'Raw' opkomend producer deze track gaat remixen.


Hahah ik moest lachen. En je hebt nog gelijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran



Free @ 2000 likes.
:worship: :worship: :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkrachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit is niet wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een geslaagde remix: mwah, Een dikke track: Ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:22 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)


Moet het het dan een 1 op 1 kopie zijn?
Je hoort overduidelijk de melodie van het origineel achter de screeches, wat meteen die sfeer van het origineel een beetje meebrengt imo. Ik vind de screeches niet echt storend overigens. Wat is er in joun opzicht te weinig Sacrifice aan dan?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks