Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ze met het idee kwamen sacrifice te remixen heb ik me echt helemaal kapot gelachen. Maar dit is nog bestt een dikke track hoor! klonk goed op loudness.. Geen waardige remix maar een ontzettend leuke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylegeneration schreef:
jaron123 schreef:
Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)


Moet het het dan een 1 op 1 kopie zijn?
Je hoort overduidelijk de melodie van het origineel achter de screeches, wat meteen die sfeer van het origineel een beetje meebrengt imo. Ik vind de screeches niet echt storend overigens. Wat is er in joun opzicht te weinig Sacrifice aan dan?


joun...blijft leuk...

OT: Best een geslaagde remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 18:10 
 
Hardtraxxer

Civil Mindz schreef:
hardstylegeneration schreef:
jaron123 schreef:
Vind de climax wel heel vet , alleen hoor je te weinig sacrifice erin terug.. Als het een solo plaat was, was het echt een prima track(mits er nog een normale midintro bijzit)


Moet het het dan een 1 op 1 kopie zijn?
Je hoort overduidelijk de melodie van het origineel achter de screeches, wat meteen die sfeer van het origineel een beetje meebrengt imo. Ik vind de screeches niet echt storend overigens. Wat is er in joun opzicht te weinig Sacrifice aan dan?


joun...blijft leuk...

OT: Best een geslaagde remix :thumbup:


Hater xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed lezen is lastig he. Ik VIND dat er te weinig sacrifice in zit. Dat ie er doorheen zit in de climax hoor ik ook wel maar de screeches hebben de overhand en dat vind ik minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2 seconden doorheen geskipt. Bizar eigenlijk dat je binnen 2 seconden al kunt horen dat je iets echt dramatisch vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 22:59 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
In 2 seconden doorheen geskipt. Bizar eigenlijk dat je binnen 2 seconden al kunt horen dat je iets echt dramatisch vindt.


Dat kan je niet in 2 seconde opmaken, daarvoor zou je alles moeten horen:p

Verder prima trackje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 00:27 
 
Hardtraxxer

Geen slechte plaat maar dat komt vooral door die geweldige sfeer uit het origineel. Hele break is overgenomen, melodie is niet veel aan veranderd. Er zijn eigenlijk alleen moderne kicks en domme screeches, overigens precies hetzelfde verhaal als die screeches van The Owlman, aan toegevoegd.
Niet echt onder de indruk hiervan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Henk-Jan schreef:
In 2 seconden doorheen geskipt. Bizar eigenlijk dat je binnen 2 seconden al kunt horen dat je iets echt dramatisch vindt.


Dat kan je niet in 2 seconde opmaken, daarvoor zou je alles moeten horen:p

Verder prima trackje!

Als jij 2 seconden splittercore op zet weet je toch ook al dat je het kut vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 01:26 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
doemaariets schreef:
Henk-Jan schreef:
In 2 seconden doorheen geskipt. Bizar eigenlijk dat je binnen 2 seconden al kunt horen dat je iets echt dramatisch vindt.


Dat kan je niet in 2 seconde opmaken, daarvoor zou je alles moeten horen:p

Verder prima trackje!

Als jij 2 seconden splittercore op zet weet je toch ook al dat je het kut vindt?


Haha, dat is zeker waar ja. binnen 2 seconde kan je inderdaad het BPM wel bepalen, maar niet over een hele hardstyle track oordelen:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 04:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doemaariets schreef:
Henk-Jan schreef:
doemaariets schreef:
Als jij 2 seconden splittercore op zet weet je toch ook al dat je het kut vindt?


Haha, dat is zeker waar ja. binnen 2 seconde kan je inderdaad het BPM wel bepalen, maar niet over een hele hardstyle track oordelen:p


Misschien is dit wel 600 bpm met 1 kick per maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 12:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Misschien is dit wel 600 bpm met 1 kick per maat

Touché xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 18:30 
 

:x Echt helemaalniks voor mij dit. Een keer en nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:42 
 
Hardtraxxer

kan verplaatst worden naar free releases toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad.

Download:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks