K
Hardtraxxer
96 posts member since 2012
last seen Mar 2014
maarten1410 wrote:
Bushman wrote:Lamineren is zeker een goeie!
Dan wordt het alleen maar meer douwen en gescheld denk ik want zonder tracklist op papier is het al redelijk strak in me map... Kun je ze beter aan de buitenkant van het vakje plakken...
Ik gebruik Nero en kan de grotes en lettertypes gewoon aanpassen dus ik heb daar geen last van. Als je het gewoon opslaat in Nero is het super makelijk.
Hardtraxxer
103 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ik print m'n tracklists nu vanuit iTunes (afspeellijsten). Is het mogelijk om alle 40 afspeellijsten in 1x te printen, of moet dit stuk voor stuk?

Edit:

Oja, en hoe krijg ik op de print eerst de artiest en dan de titel, automatisch staat het andersom. Erg vervelend.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
KicKProduction wrote:
maarten1410 wrote:
Bushman wrote:Lamineren is zeker een goeie!
Dan wordt het alleen maar meer douwen en gescheld denk ik want zonder tracklist op papier is het al redelijk strak in me map... Kun je ze beter aan de buitenkant van het vakje plakken...
Ik gebruik Nero en kan de grotes en lettertypes gewoon aanpassen dus ik heb daar geen last van. Als je het gewoon opslaat in Nero is het super makelijk.
Maar door het lamineren/plastificeren krijgen je wel dikke blaadjes, dat bedoelde ik.
Bushman wrote:Ik print m'n tracklists nu vanuit iTunes (afspeellijsten). Is het mogelijk om alle 40 afspeellijsten in 1x te printen, of moet dit stuk voor stuk?

Edit:

Oja, en hoe krijg ik op de print eerst de artiest en dan de titel, automatisch staat het andersom. Erg vervelend.
Moet stuk voor stuk, je kunt niet meerdere afspeellijsten tegelijk selecteren. Het omdraaien, of überhaupt indelen van de gegevens kan ook niet in iTunes. Wat je wel kunt doen is de afspeellijst exporteren (rechter-muis op de afspeellijst -> exporteren), bijvoorbeeld naar .txt en dat openen in Excel. Dan kun je schuiven wat je wilt maar je krijgt a. een hoop extra gegeven die je niet nodig hebt en b. het kost achterlijk veel tijd.

*kuch*Nero*kuch*
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Phase 2 wrote:Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?
Zijn toch nog genoeg plekken waar ze CDJ1000's hebben?
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Vandaag begonnen met het opnieuw inrichten van me cd map met de vinyl look verbatim cd´s

Image

Image

Image
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Phase 2 wrote:Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?
Ja, en tevens live puur omdat ik dat thuis ook doe.
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Draai grotendeels met USB...maar voor sommige artiesten maak ik nog wel lijstjes zoals hier: :)
Image