Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Artiest: Hardwell feat. Matthew Koma - Dare You

Track(s): Dare You (Audiotricz Remix)

Sample/video:
View on SoundCloud

Bron: Hardwell On Air 178
Last edited by MYTZE on 02 Aug 2014 01:03, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
:thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
View on SoundCloud

Kijken of soundcloud kut gaat doen.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Never leaving 2.0.... Ongelovelijk saaie melodie :x
Gemiste kans.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Wow, echt super lekkere muziek naar mijn mening. Ook als die melodie even omhoog schiet :love:
A
Hardtraxxer
85 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Lekker zacht. Zeker bedoeld voor housefeestjes? ^^
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Een beetje simpele plaat is dit, en dat terwijl je zoveel vette dingen kunt doen hiermee. De Andrew Rayel remix is voor mij de beste remix van deze track.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
hier zwerft toch een andere remix van rond? Die heb ik nog gehoord op XQ Brennan Heart, klonk als een Toneshifterz remix! Die was erg lekker :thumbsup:
Dit is erg saai...
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Klinkt idd erg saai.. en doet me denken aan Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix).
M
Hardtraxx Veteran
Civil Mindz wrote:hier zwerft toch een andere remix van rond? Die heb ik nog gehoord op XQ Brennan Heart, klonk als een Toneshifterz remix! Die was erg lekker :thumbsup:
Dit is erg saai...
Ik denk dat ze voor de Audiotricz remix zijn gegaan ipv Toneshifterz :P
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Heb het idee dat Q-Dance dat regelt. Hebben ze ook al tweemaal voor Atmozfears gedaan.
M
Hardtraxx Veteran
Alternative wrote:Heb het idee dat Q-Dance dat regelt. Hebben ze ook al tweemaal voor Atmozfears gedaan.
Tweemaal? o.O
Denk dat ze dat met Find You ook hebben gedaan.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Zal me niks verbazen :P ze zijn wel erg hard bezig om voornamelijk Audiotricz en Atmozfears overal te krijgen en remixen te laten maken, terwijl ze tegen Sound Rush zeggen dat het wel even genoeg is geweest met 'bootlegs' waar al die remixen mee starten. Zij moeten maar eigen tracks gaan maken. Zooitje :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Joeyvg wrote:Klinkt idd erg saai.. en doet me denken aan Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix).
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Wat fijn met dit weertje
S
Joeyvg wrote:Klinkt idd erg saai.. en doet me denken aan Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix).
Was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem hoorde. Alleen vond ik Earth Meets Water erg goed en deze nou ja deze niet :/
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
WEER zo'n remix van een house plaat. Waarom nou steeds? Het voegt niks toe en vaak is het gewoon het deuntje van het origineel 20 BPM omhoog geschroefd (Wat in mijn ogen gewoon 99/100 x voor geen meter klinkt). En dan weer zo'n typische synth die altijd voor zulke remixen gebruikt wordt. Saaaai.. :thumbdown:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
G1LL wrote:WEER zo'n remix van een house plaat. Waarom nou steeds? Het voegt niks toe en vaak is het gewoon het deuntje van het origineel 20 BPM omhoog geschroefd (Wat in mijn ogen gewoon 99/100 x voor geen meter klinkt). En dan weer zo'n typische synth die altijd voor zulke remixen gebruikt wordt. Saaaai.. :thumbdown:
Dit.
A
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Inderdaad te makkelijk over gedaan. Hier kun je toch zoveel meer uit halen...
Saaie remix imo.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Qre8ive wrote:Zit trouwens ook een vage white noise in de climax, can't be unheard :D
Nu je het zegt.. :P Zodat het allemaal nog wat lijkt
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Venator wrote:
G1LL wrote:WEER zo'n remix van een house plaat. Waarom nou steeds? Het voegt niks toe en vaak is het gewoon het deuntje van het origineel 20 BPM omhoog geschroefd (Wat in mijn ogen gewoon 99/100 x voor geen meter klinkt). En dan weer zo'n typische synth die altijd voor zulke remixen gebruikt wordt. Saaaai.. :thumbdown:
Dit.
Omdat de melodie in die tracks het ook goed doet in de hardstyle. Zo zijn de remix van Earth Meets Water en What Happens In Vegas imo ook best geslaagd.

Maar soms is het inderdaad veel te makkelijk om even op het succes van een oud hitje te leven. Dat doet deze imo ook, ookal is de melodie wel veranderd, wat imo ook niet ten goede is gekomen omdat Dare You zelf al een geniale melodie heeft. Maar zo heb je dus ook de Toulouse remix, Let The Bass Kick remix, Spaceman remix, Sparks remix, Escape Remix, This Is What It Feels Like bootleg, . Die zijn allemaal letterlijk wat G1ll zegt.

Maar je hebt ook de house remixen die (deels) een eigen twist hebben en ook daadwerkelijk goed klinken zoals de Hanging On (Digital Punk Bootleg), Disco Eleqtrique Bootleg (The Machine Bootleg), Forever Today (Chain Reaction 2012 Bootleg), Waiting (Audiotricz Bootleg), Alive (Rebourne Remix) en Can't Sleep (Hard Driver Quick Edit).