Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Hardwell

Track(s): Dare You (ID Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom is dit Toneshifterz? Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jonah_psvfan schreef:
Waarom is dit Toneshifterz? Bron?


Het klinkt toch meer als toneshifterz dan brennan heart. Maar zal het wel id remix noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Zo te horen wel Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:20 
 
Hardtraxxer

Zag op youtube deze track al staan als toneshifterz remix,
alleen eraf gehaald vanwege de rechten.
Deze video bevat inhoud van WE R Music, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Fijne melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 10:28 
 

fijne remix dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
jonah_psvfan schreef:
Waarom is dit Toneshifterz? Bron?


Het klinkt toch meer als toneshifterz dan brennan heart. Maar zal het wel id remix noemen


Het klinkt ook als Toneshifterz maar je weet het maar nooit ---> Infinite....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

jonah_psvfan schreef:
Oranje schreef:
jonah_psvfan schreef:
Waarom is dit Toneshifterz? Bron?


Het klinkt toch meer als toneshifterz dan brennan heart. Maar zal het wel id remix noemen


Het klinkt ook als Toneshifterz maar je weet het maar nooit ---> Infinite....


Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

jonah_psvfan schreef:
Oranje schreef:
jonah_psvfan schreef:
Waarom is dit Toneshifterz? Bron?


Het klinkt toch meer als toneshifterz dan brennan heart. Maar zal het wel id remix noemen


Het klinkt ook als Toneshifterz maar je weet het maar nooit ---> Infinite....


Je zou het kunnen vragen aan de Toneshifterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Hij is gedraaid op X-Qlusive Brennan Heart.......
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks