Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 00:19 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Hardwell feat. Matthew Koma - Dare You

Track(s): Dare You (Audiotricz Remix)

Sample/video:

Bron: Hardwell On Air 178
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 00:24 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 01:03 

Hardtraxx Veteran

Kijken of soundcloud kut gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 01:07 

Hardtraxx Elite

Never leaving 2.0.... Ongelovelijk saaie melodie :x
Gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 08:03 

Hardtraxx Veteran

Wow, echt super lekkere muziek naar mijn mening. Ook als die melodie even omhoog schiet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:02 

Hardtraxxer

Lekker zacht. Zeker bedoeld voor housefeestjes? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:14 

Hardtraxx Addict

Een beetje simpele plaat is dit, en dat terwijl je zoveel vette dingen kunt doen hiermee. De Andrew Rayel remix is voor mij de beste remix van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 12:54 

Hardtraxxer

hier zwerft toch een andere remix van rond? Die heb ik nog gehoord op XQ Brennan Heart, klonk als een Toneshifterz remix! Die was erg lekker :thumbsup:
Dit is erg saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 13:22 

Hardtraxx Addict

Klinkt idd erg saai.. en doet me denken aan Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

Civil Mindz schreef:
hier zwerft toch een andere remix van rond? Die heb ik nog gehoord op XQ Brennan Heart, klonk als een Toneshifterz remix! Die was erg lekker :thumbsup:
Dit is erg saai...

Ik denk dat ze voor de Audiotricz remix zijn gegaan ipv Toneshifterz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:15 

Hardtraxxer

Heb het idee dat Q-Dance dat regelt. Hebben ze ook al tweemaal voor Atmozfears gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
Heb het idee dat Q-Dance dat regelt. Hebben ze ook al tweemaal voor Atmozfears gedaan.

Tweemaal? o.O
Denk dat ze dat met Find You ook hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:18 

Hardtraxxer

Zal me niks verbazen :P ze zijn wel erg hard bezig om voornamelijk Audiotricz en Atmozfears overal te krijgen en remixen te laten maken, terwijl ze tegen Sound Rush zeggen dat het wel even genoeg is geweest met 'bootlegs' waar al die remixen mee starten. Zij moeten maar eigen tracks gaan maken. Zooitje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
Klinkt idd erg saai.. en doet me denken aan Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

Wat fijn met dit weertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 17:31 

Joeyvg schreef:

Was ook het eerste wat ik dacht toen ik hem hoorde. Alleen vond ik Earth Meets Water erg goed en deze nou ja deze niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:42 

Hardtraxx Veteran

WEER zo'n remix van een house plaat. Waarom nou steeds? Het voegt niks toe en vaak is het gewoon het deuntje van het origineel 20 BPM omhoog geschroefd (Wat in mijn ogen gewoon 99/100 x voor geen meter klinkt). En dan weer zo'n typische synth die altijd voor zulke remixen gebruikt wordt. Saaaai.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:24 

Hardtraxx Beheerder

G1LL schreef:
WEER zo'n remix van een house plaat. Waarom nou steeds? Het voegt niks toe en vaak is het gewoon het deuntje van het origineel 20 BPM omhoog geschroefd (Wat in mijn ogen gewoon 99/100 x voor geen meter klinkt). En dan weer zo'n typische synth die altijd voor zulke remixen gebruikt wordt. Saaaai.. :thumbdown:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:31 

Hardtraxxer

Inderdaad te makkelijk over gedaan. Hier kun je toch zoveel meer uit halen...
Saaie remix imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Zit trouwens ook een vage white noise in de climax, can't be unheard :D

Nu je het zegt.. :P Zodat het allemaal nog wat lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:34 

Kraak... Piep...

The Venator schreef:
G1LL schreef:

Dit.

Omdat de melodie in die tracks het ook goed doet in de hardstyle. Zo zijn de remix van Earth Meets Water en What Happens In Vegas imo ook best geslaagd.

Maar soms is het inderdaad veel te makkelijk om even op het succes van een oud hitje te leven. Dat doet deze imo ook, ookal is de melodie wel veranderd, wat imo ook niet ten goede is gekomen omdat Dare You zelf al een geniale melodie heeft. Maar zo heb je dus ook de Toulouse remix, Let The Bass Kick remix, Spaceman remix, Sparks remix, Escape Remix, This Is What It Feels Like bootleg, . Die zijn allemaal letterlijk wat G1ll zegt.

Maar je hebt ook de house remixen die (deels) een eigen twist hebben en ook daadwerkelijk goed klinken zoals de Hanging On (Digital Punk Bootleg), Disco Eleqtrique Bootleg (The Machine Bootleg), Forever Today (Chain Reaction 2012 Bootleg), Waiting (Audiotricz Bootleg), Alive (Rebourne Remix) en Can't Sleep (Hard Driver Quick Edit).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks