Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 02:18 

Hardtraxxer

Wat is dit verschrikkelijk kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 12:38 

Hardtraxx Veteran

Eindigen met Game Over, dit kan geen toeval zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 14:29 

Hardtraxx Veteran

Geef alleen maar aan dat het weinig is.. terwijl hws begon met 18 tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 03:49 

Hardtraxx Newbie

Ik snap niet waar zoveel mensen het vandaan halen dat hij stopt met Hard With Style? Speculatie te over, hij zegt zelfs nog "See you next month!" in de podcast zelf... :/

Overigens: Tracklist weinig interessant. Breakout is een leuke track geworden, en ik ben verrast van X-Rated, maar die X-Rated en ook tracks als Swagger hadden wel een paar maanden (een jaar?) eerder gemogen. Het is allemaal niet zo actueel meer zoals eerst. Zal ook vast wel liggen aan de promo's die die binnen krijgt en de tijd die hij voor de podcast neemt, maar ik vind het toch jammer. Had z'n podcast vroeger nog graag aan op de achtergrond of in de auto, ook al hoefde ik z'n setjes op feesten en festivals niet te horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Vaassenaar schreef:
Breakout :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 21:05 

Hardtraxx Addict

Headhunterz :''''')
Wat een schijtlijst is dit zeg. Dat hij maar snel stopt met die hele podcast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
zoveel standaard zooi :(

Ik zie juist een paar platen die ik nergens anders zie zoals die Outlander plaat en X-Rated. Bedenk wel goed dat hij ook afhankelijk is van welke platen hij toegestuurd krijgt he. Waar hij eerst samen met Isaac de enige was met een maandelijkse show hebben er nu zoveel een dat je platen inderdaad vaker gaat horen.

Analoxx schreef:
Headhunterz :''''')
Wat een schijtlijst is dit zeg. Dat hij maar snel stopt met die hele podcast!

Je hoeft hem niet te luisteren he :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:18 

Hardtraxx Addict

vincejuh schreef:
Wildstylerz schreef:
Ik had pas 21 nummers in 42 minuten, maar om dan als hhz zijnde er maar 14 in een heel uur te doen vind ik triest... er zitten een paar leuke plaatjes in maar daar blijft het ook bij.

Ik neem aan dat je: hardstyle/rawstyle-1-by-wildstylerz-t42401.html#p1329120 bedoelt...

Liever 14 tracks in een uur dan hoe jij 21 tracks in 42 min. propt

Telkens de nieuwe track starten bij de eerste climax of mid-intro is inderdaad ook niet alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:55 

Khadber schreef:
Anonymous schreef:
zoveel standaard zooi :(

Ik zie juist een paar platen die ik nergens anders zie zoals die Outlander plaat en X-Rated. Bedenk wel goed dat hij ook afhankelijk is van welke platen hij toegestuurd krijgt he. Waar hij eerst samen met Isaac de enige was met een maandelijkse show hebben er nu zoveel een dat je platen inderdaad vaker gaat horen.

Dat laatste heb je wel gelijk in, maar als je lijstjes van vroeger kijkt, was het veel meer oud-nieuw en promo's die je wilde luisteren... Als die dan nu bijvoorbeeld Swagger of Alive erbij doet, is het niet veel soeps, over Earthquake nog niks gezegd ;)

Misschien ligt het wel een beetje aan je tweede punt, maar vind dit toch er standaard...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:05 

Hardtraxx Veteran

Tja, als het de producties zijn die Headhunterz zelf erg vet vindt snap ik het wel :), uiteindelijk beslist hij wat er in komt en wat niet. Persoonlijk zou ik hier en daar een oude plaat ook leuk vinden, maar goed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle