Eindelijk weer een lijst waar ik vrolijk van word
!
Kwisniks wrote:Eindelijk weer een lijst waar ik niet spontaan van moet huilen!
Kwisniks wrote:Eindelijk weer een lijst waar ik niet spontaan van moet huilen!
Haha, hier zou ik me geen zorgen om maken. Die krijgt ie wel.Khadber wrote:Tja, moet hij de promos ook wel krijgen.
Bijna wel zeker dat dat een track van arjen isjambekkie wrote:Misschien wel een nieuw nummer van Arjan maar dan gemaakt in de NC studio?
Het is toch gewoon de NC kick?
Arjen was niet van plan om in de hardstyle scene verder te gaan.Backstabber wrote:Bijna wel zeker dat dat een track van arjen isjambekkie wrote:Misschien wel een nieuw nummer van Arjan maar dan gemaakt in de NC studio?
Het is toch gewoon de NC kick?Wss ID omdat Arjen nog geen nieuwe naam heeft? ze zegge het zelf, maybe "noisecontrollers"
Hij zal ze wel hebben, maar moet mogen gebruiken voor hws.Daveytl wrote:Haha, hier zou ik me geen zorgen om maken. Die krijgt ie wel.Khadber wrote:Tja, moet hij de promos ook wel krijgen.
Kloptpim0412 wrote:Arjen was niet van plan om in de hardstyle scene verder te gaan.
'Vanaf 1 januari zal Bas doorgaan als Noisecontrollers, waar Arjan het muzikale landschap zal betreden in de vorm van een nieuw solo project waarmee hij andere stijlen van dance muziek gaat ontdekken.'
Meld dit bericht
Phase 2