Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan?Parvuz wrote:CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Rockstar staat hier nou niet bepaald bekend als 'de' lompe beukplaat. Is een beetje de onderlaag van de hardere kant van hardstyle.CiRiXxX wrote:Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan?Parvuz wrote:CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.
-
B
Wat een heerlijke track!
en wat een drive! 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
View on YouTube
@21:48 =)
Vind hem opzich wel vet maar zo langdradig.. die screech van Frequencerz had er nooit ingemoeten op het laatst...
@21:48 =)
Vind hem opzich wel vet maar zo langdradig.. die screech van Frequencerz had er nooit ingemoeten op het laatst...
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Ja dat begrijp ik ook wel een NBR of een One By One knalt er wel overheen!Parvuz wrote:Rockstar staat hier nou niet bepaald bekend als 'de' lompe beukplaat. Is een beetje de onderlaag van de hardere kant van hardstyle.CiRiXxX wrote:Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan?Parvuz wrote:CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.
Bedoel dat je er zeker wel op los kan gaan! IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is
Alsof Aplha2 en Frequencerz geen goede tracks maken
Ik ben het voor de rest wel aardig met je eens, maar dit is dan weer wel waar een foruym voor isCiRiXxX wrote: IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is![]()
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Haha ja dat is waar!toffee wrote:Ik ben het voor de rest wel aardig met je eens, maar dit is dan weer wel waar een foruym voor isCiRiXxX wrote: IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is![]()
Break misschien aan de lange kant, maar verder een super gave plaat met een behoorlijke drive!
flevoboys wrote:Break misschien aan de lange kant, maar verder een super gave plaat met een behoorlijke drive!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Na een paar keer luisteren vind ik dit toch best wel een tof plaatje, break is misschien iets te lang maar de screeches en drive zijn heerlijk! 
Last edited by Magnetron on 24 Feb 2014 19:45, edited 3 times in total.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die onderbrekingen halen de drive er uit maar tegelijkertijd vind ik het wel een gaaf element
. Leuke plaat.