Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 08:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vanaf 39:17
Artiest: Alpha2 & Frequencerz
Track(s): Voice Of Gaia
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/47121031/file.html[/zippy]

Bron: http://lsdb.nl/set/144750/alpha-qlimax- ... 11-13.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Haha die overgang van Hollow naar deze :lol:

Over de track, steekt opzich wel goed in elkaar, lekker veel drive alleen climax vind ik een beetje te simpel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad nogal simpel, wel een lekkere drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

Heel saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frequencerz weten me niet meer te boeien, erg saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pakt me niet echt, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Frequencerz weten me niet meer te boeien, erg saaie track.

Dit.

Zal wel komen door Alpha2 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Frequencerz weten me niet meer te boeien, erg saaie track.

Dit.

Zal wel komen door Alpha2 :/


Slaat nergens op :thumbdown: :lol:

Mensen lopen gelijk te zeuren bij een volgens hun een 'minder' nummer, dat de DJ's gelijk niks meer zijn :sleep:
Track is imo prima, beukt lekker door daar het om gaat! mensen lopen te janken maar gaan wel los op het nummer op een feest :lol:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat een boel nieuwe gave tracks werden daar gedraaid zeg! Je hoort hier ook mooi de verschillende stijlen samenkomen, melodie vs. screech. Meters kippenvel tijdens de zang ook :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:28 
 
Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
Mitzinator schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Frequencerz weten me niet meer te boeien, erg saaie track.

Dit.

Zal wel komen door Alpha2 :/


Slaat nergens op :thumbdown: :lol:

Mensen lopen gelijk te zeuren bij een volgens hun een 'minder' nummer, dat de DJ's gelijk niks meer zijn :sleep:
Track is imo prima, beukt lekker door daar het om gaat! mensen lopen te janken maar gaan wel los op het nummer op een feest :lol:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:33 
 
Hardtraxx Newbie

Vind dit niet zo vet... maar ik ben nieuw hier dus weet niet of mijn mening telt zeg maar... fijne dag iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:

In dat geval moet je niet bij Frequencerz of Alpha Twins zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
CiRiXxX schreef:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:

In dat geval moet je niet bij Frequencerz of Alpha Twins zijn...

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is inderdaad niets vernieuwends, maar dit kon me op Qlimax wel bekoren. Zit een goed portie drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik :) ! Lekkere portie drive! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxx Addict

Protoss schreef:
BuzzLightyear schreef:
CiRiXxX schreef:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:

In dat geval moet je niet bij Frequencerz of Alpha Twins zijn...

:yawn:


Haha precies :yawn: Alsof je niet kan beuken op de tracks van Frequencerz noem alleen al rockstar!! en die nieuwe track van Alpha2 Senses doet het ook goed imo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
CiRiXxX schreef:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:

In dat geval moet je niet bij Frequencerz of Alpha Twins zijn...


Ja want beuken kan alleen maar op Theracords en Spoontech he !!!!

OT: Heerlijke plaat zoals altijd weer :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dit pakt me wel, heerlijk die drive! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:26 
 

Leuke solo van de Frequencerz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Jaa, lekkere drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
BuzzLightyear schreef:
CiRiXxX schreef:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:

In dat geval moet je niet bij Frequencerz of Alpha Twins zijn...


Ja want beuken kan alleen maar op Theracords en Spoontech he !!!!

Sure. Zomaar een paar beukplaten:

Coca - Hammerhead
High Voltage - Bombs Away
B-Front - Magic
Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher
The Machine - Awesome Frequency
Ultraform - Do You Know (Where You Are)

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Mitzinator schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Frequencerz weten me niet meer te boeien, erg saaie track.

Dit.

Zal wel komen door Alpha2 :/


Slaat nergens op :thumbdown: :lol:

Mensen lopen gelijk te zeuren bij een volgens hun een 'minder' nummer, dat de DJ's gelijk niks meer zijn :sleep:
Track is imo prima, beukt lekker door daar het om gaat! mensen lopen te janken maar gaan wel los op het nummer op een feest :lol:
Niet zeiken maar beuken daar gaat het om :evil:


Rockstar vond ik ook al niets hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks