Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.


Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is een epische track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Parvuz schreef:
CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.


Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan? >.<

Rockstar staat hier nou niet bepaald bekend als 'de' lompe beukplaat. Is een beetje de onderlaag van de hardere kant van hardstyle. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:02 
 

Wat een heerlijke track! :D en wat een drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem vet ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:20 
 
Hardtraxxer


@21:48 =)

Vind hem opzich wel vet maar zo langdradig.. die screech van Frequencerz had er nooit ingemoeten op het laatst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
CiRiXxX schreef:
Parvuz schreef:
CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.


Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan? >.<

Rockstar staat hier nou niet bepaald bekend als 'de' lompe beukplaat. Is een beetje de onderlaag van de hardere kant van hardstyle. ^^


Ja dat begrijp ik ook wel een NBR of een One By One knalt er wel overheen!
Bedoel dat je er zeker wel op los kan gaan! IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is :x
Alsof Aplha2 en Frequencerz geen goede tracks maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is :x

Ik ben het voor de rest wel aardig met je eens, maar dit is dan weer wel waar een foruym voor is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict

toffee schreef:
CiRiXxX schreef:
IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is :x

Ik ben het voor de rest wel aardig met je eens, maar dit is dan weer wel waar een foruym voor is :P


Haha ja dat is waar! :P Maar om te zeggen dat een producer(s) na een "mindere" track niks meer is, is ook overdreven xd Maar fock dat! Let's Party On!!!!! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break misschien aan de lange kant, maar verder een super gave plaat met een behoorlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Break misschien aan de lange kant, maar verder een super gave plaat met een behoorlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Na een paar keer luisteren vind ik dit toch best wel een tof plaatje, break is misschien iets te lang maar de screeches en drive zijn heerlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:38 
 
Hardtraxx Addict

Die onderbrekingen halen de drive er uit maar tegelijkertijd vind ik het wel een gaaf element :). Leuke plaat.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks