Parvuz schreef:
CiRiXxX schreef:
Parvuz schreef:
CiRiXxX moet nog een beetje wennen hier op HT.
Hahaha hoezo zou ik moet wennen dan?

Rockstar staat hier nou niet bepaald bekend als 'de' lompe beukplaat. Is een beetje de onderlaag van de hardere kant van hardstyle.

Ja dat begrijp ik ook wel een NBR of een One By One knalt er wel overheen!
Bedoel dat je er zeker wel op los kan gaan! IPV als een paar oude bessen te gaan discucieren wat er wel en niet goed aan is

Alsof Aplha2 en Frequencerz geen goede tracks maken