Vak 421, rij 11 stoel 91 (ofzo) heeft geen 3GJordy_E wrote:Lenny wrote:
In de ArenA heb je geen 3G. En ook amper bereik.
Nooit problemen mee gehad
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
ArenA is dramatisch idd, zodra je binnenkomt bijna geen internet meerLenny wrote:In de ArenA heb je geen 3G. En ook amper bereik.Jordy_E wrote:Ligt er ook maar aan waar je zit en op hoeveel personen het gebied berekend is. Bijvoorbeeld in en om de ArenA zul je niet snel problemen hebben met bereik, aangezien hier meerdere keren per week veel mensen bij elkaar zitten ( ajax, ziggo dome en HMH, verder nog veel grote bedrijven die ook weer veel personen hebben). Ik had eerst KPN en bijna nooit bereik. Nu ik overgestapt ben op vodafone een jaar geleden, nooit meer echt problemen gehad. Tuurlijk is het een stukkie trager, maar kon Facebook oid wel gewoon laden met 3G en soms zelfs H+
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik moet sms'en op feestjes, ipv whatsappen... telefoon weg en GAAN 
2G is trouwens wel gewoon internet he, voor de duidelijkheid.
Maar het 3G netwerk is dan overbelast, dus dan maar 2G en dat is van zichzelf al wat slomer internet, maar goed genoeg voor whatsapp.
Maar het 3G netwerk is dan overbelast, dus dan maar 2G en dat is van zichzelf al wat slomer internet, maar goed genoeg voor whatsapp.
Ik heb een abonnement bij simyo (valt onder Kpn) en altijd wel prima bereik, op festivals en feesten gooi ik juist altijd mijn internet uit en sms en bel alleen maar
aangezien ik toch nooit aan me bundel kom en het zonde vind om die minuten zo te laten gaan.
In de arena heb ik alleen maar bereik op de gang tijdens sensation of beneden bij de wc's. Op de gang is er wifi spot van vodafone
In de arena heb ik alleen maar bereik op de gang tijdens sensation of beneden bij de wc's. Op de gang is er wifi spot van vodafone
-
A
T-mobile en altijd kut
Voor te filmen heb ik geen netwerk nodig
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik heb Tele2 en had in de HMH perfect bereik. In Ziggodome en Gelredome iets minder, maar kan het alsnog ontvangen. Ligt er ook aan waar je staat, voorin of achterin de zaal vanwege drukte.
Had overal in de HMH supersnel internet, op geen enkel moment problemen mee gehad 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik had inderdaad voluit 3g in de HMH
-
OHardtraxxer
- 803 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Gezien de ervaringen hier ben ik maar bij Hi gebleven.
Tip voor de Ziggodome btw: Log in op de wifi in de ontvangsthal, daar heb je heel de avond plezier van
Tip voor de Ziggodome btw: Log in op de wifi in de ontvangsthal, daar heb je heel de avond plezier van
In de ArenA moet dit tegenwoordig geen problemen meer opleveren toch? http://www.amsterdamarena.nl/Organisati ... -ArenA.htm
Verwacht toch dat dit langzaam aan op steeds meer plekken in Nederland zal gebeuren.
Overigens heb ik zelf Vodafone, maar op geen enkel feest, indoor/outdoor, heb ik bereik. Wat ik dan overigens totaal niet erg vind. Gewoon los gaan
Verwacht toch dat dit langzaam aan op steeds meer plekken in Nederland zal gebeuren.
Overigens heb ik zelf Vodafone, maar op geen enkel feest, indoor/outdoor, heb ik bereik. Wat ik dan overigens totaal niet erg vind. Gewoon los gaan
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tegen PSV hadden vrienden van mij wel bereik, ik maar heel af en toe...
Mijn abonnement loopt bij Vodafone, en heb vrijwel nooit problemen ondervonden bij evenementen.
Maar wie heeft er nou werkelijk de behoefte om 'te moeten posten'?
Vaak genoeg heb ik geen eens een GSM bij me tijdens evenementen, onnodig ding in je zak.
Eén zak voor het geld en de ID-kaart, de andere zak voor de tokens.
Maar wie heeft er nou werkelijk de behoefte om 'te moeten posten'?
Vaak genoeg heb ik geen eens een GSM bij me tijdens evenementen, onnodig ding in je zak.
Eén zak voor het geld en de ID-kaart, de andere zak voor de tokens.
Abbo T-Mobile (4G).
Tijdens Qlimax had ik super bereik, ook wifi geen idee hoe.
Tijdens Hardbass had ik 0.0 bereik, helemaal niets werkte.
Weet iemand of er bij Qlimax extra palen waren neergezet ofzo?
-
OHardtraxxer
- 803 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wifi op Qlimax??? Hahap-stylez wrote:Abbo T-Mobile (4G).
Bij mij was op zowel Hard Bass als Qlimax 3G niets en sms vertraagd.
Misschien is deze opengezet tijdens Qlimax;opaa wrote:Wifi op Qlimax??? Hahap-stylez wrote:Abbo T-Mobile (4G).
Weet iemand of er bij Qlimax extra palen waren neergezet ofzo?Weet niet in welke area jij stond?
Bij mij was op zowel Hard Bass als Qlimax 3G niets en sms vertraagd.
http://www.hotspotsvinden.nl/details/Ge ... nhem/13834