S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.
ja want harder = beter ..
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Misschien vindt Tim de hardere platen van Crypsis wel beter ja... hij zegt toch nergens dat harder meteen beter is. Beetje iets te snel je conclusie getrokken he :x
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.
A
Ik vermaak me uitstekend met dit setje hoor! Met het feest en het concept in het achterhoofd vind ik dit ook nog best wel stevige soep
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het begin vond ik niet heel denderend qua mixen, maar later kwam de typische "Crypsis-flow" in zijn set en vond ik het prima wegluisteren (al ben ik niet heel erg fan van het einde met Radical Redemption etc).
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Skyscraper wrote:
TiMOTHYb wrote:Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.
ja want harder = beter ..
Tenenkrommend vind ik de "sarcastische" harder-is-berter reactie. Als mensen dat vinden, so what?
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.
ja ik haalde dat gewoon uit jouw comment. Misschien iets te snel gelezen ^^
Ben qua mixwerk idd ook wel beter gewend van crypsis
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
12 t/m 20 :worship:
En B-Complex - Beautiful Lies blijft een van de vetste D&B platen imo :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Radical Redemption :worship: :worship:
A
mrbubble456 wrote:12 t/m 20 :worship:
En B-Complex - Beautiful Lies blijft een van de vetste D&B platen imo :loving:
OH SHI-
Terwijl ik deze comment las schoot me ineens weer een nummer te binnen vanuit de diepste krochten van mijn geheugen, B-Complex - Winter :woot: :loving: :loving: :loving: :loving:
Dankje ofzo