ja want harder = beter ..TiMOTHYb wrote:Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Misschien vindt Tim de hardere platen van Crypsis wel beter ja... hij zegt toch nergens dat harder meteen beter is. Beetje iets te snel je conclusie getrokken he 
Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.
-
A
Ik vermaak me uitstekend met dit setje hoor! Met het feest en het concept in het achterhoofd vind ik dit ook nog best wel stevige soep
Het begin vond ik niet heel denderend qua mixen, maar later kwam de typische "Crypsis-flow" in zijn set en vond ik het prima wegluisteren (al ben ik niet heel erg fan van het einde met Radical Redemption etc).
Tenenkrommend vind ik de "sarcastische" harder-is-berter reactie. Als mensen dat vinden, so what?Skyscraper wrote:ja want harder = beter ..TiMOTHYb wrote:Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
ja ik haalde dat gewoon uit jouw comment. Misschien iets te snel gelezenTiMOTHYb wrote:Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.
Ben qua mixwerk idd ook wel beter gewend van crypsis
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
12 t/m 20
En B-Complex - Beautiful Lies blijft een van de vetste D&B platen imo
-
A
OH SHI-mrbubble456 wrote:12 t/m 20![]()
Terwijl ik deze comment las schoot me ineens weer een nummer te binnen vanuit de diepste krochten van mijn geheugen, B-Complex - Winter
Dankje ofzo