Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:24 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.

ja want harder = beter ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

Misschien vindt Tim de hardere platen van Crypsis wel beter ja... hij zegt toch nergens dat harder meteen beter is. Beetje iets te snel je conclusie getrokken he :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:37 

Donateur

Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 02:24 

Ik vermaak me uitstekend met dit setje hoor! Met het feest en het concept in het achterhoofd vind ik dit ook nog best wel stevige soep
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:59 

Hardtraxx Veteran

Het begin vond ik niet heel denderend qua mixen, maar later kwam de typische "Crypsis-flow" in zijn set en vond ik het prima wegluisteren (al ben ik niet heel erg fan van het einde met Radical Redemption etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:23 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
TiMOTHYb schreef:
Is zeker logisch begrijp ook wel dat hij met Break Down Low / You Know begint maar zoals Pommer al zei, ben gewoon beter gewend. Hij heeft zat platen geproduceerd die harder zijn dan die twee, maar goed hij past zich aan aan het publiek dat daar stond.

ja want harder = beter ..

Tenenkrommend vind ik de "sarcastische" harder-is-berter reactie. Als mensen dat vinden, so what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:34 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nee idd, het is verder allemaal niet zo denderend gemixt ook. Zoals ik al zei; beter gewend.

ja ik haalde dat gewoon uit jouw comment. Misschien iets te snel gelezen ^^
Ben qua mixwerk idd ook wel beter gewend van crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 22:34 

Hardtraxxer

12 t/m 20 :worship:
En B-Complex - Beautiful Lies blijft een van de vetste D&B platen imo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 03:01 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:43 

mrbubble456 schreef:
12 t/m 20 :worship:
En B-Complex - Beautiful Lies blijft een van de vetste D&B platen imo :loving:

OH SHI-
Terwijl ik deze comment las schoot me ineens weer een nummer te binnen vanuit de diepste krochten van mijn geheugen, B-Complex - Winter :woot: :loving: :loving: :loving: :loving:
Dankje ofzo
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle