Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Jason Payne, maar wel het bpm iets meer onder controle houden. :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Illegal Chemistry & Main Concern, vanwege hun unieke sound.
Last edited by Lyst on 19 Nov 2013 13:41, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 33 minutes ago
Gearbox wrote:what artists do you think deserve a shot at a big event like Loudness and why?

The best answers will be featured in our new podcast at the end of the month in the Great Gearbox Debate section.
De "Why" wordt wel heel erg vergeten hier bij de antwoorden, just saying... :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jor-D wrote:
Gearbox wrote:what artists do you think deserve a shot at a big event like Loudness and why?

The best answers will be featured in our new podcast at the end of the month in the Great Gearbox Debate section.
De "Why" wordt wel heel erg vergeten hier bij de antwoorden, just saying... :)
Excuses! Zal mijn antwoord Jason Payne beargumenteren.

Ik heb Jason Payne gekozen omdat hij in mijn ogen veel doet om het publiek te vermaken tijdens zijn setjes. Uitdagend mixwerk, veel edits & mash-up hij doet het echt met plezier.
Zijn set op rauw op je dak liet toch wel echt zien dat deze man loudness waardig is. Ook zijn eigen track zijn van goede kwaliteit, en ik vind dat deze man gewoon een flinke groei mag maken in de hardstyle scene.
A
Lastig te zeggen.. Veel van de talenten van nu zijn talenten vanwege hun producties. Maar wat mij betreft verdienen ze pas een kans als ze ook goed kunnen draaien, wat je van tevoren van de meesten niet kan weten. Jason Payne heeft op Rauw Op Je Dak laten zijn dat hij als performer ook goed is, maar van bijvoorbeeld Radiance heb ik daar geen idee van hoewel ik hem op basis van zijn producties tot nu toe wel een kans zou willen geven.
Daarom zou ik alleen Jason Payne als antwoord kunnen bedenken op dit moment.
En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten. Potentie hebben ze namelijk wel denk ik :)
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
AndyAsteroids wrote: En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten.
Wat was daar mee dan?
Donateur
last seen Oct 2023
toffee wrote:
AndyAsteroids wrote: En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten.
Wat was daar mee dan?
Loudnessssss :x hahahaha De zaal waar ze draaide was eerder dichtgegooid omdat ze er geen pannekoek van bakte.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
AndyAsteroids wrote:En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten. Potentie hebben ze namelijk wel denk ik :)
Niet mee eens. Als je het zo verneukt op je eerste "grote" gig verdien je geen 2e kans wat mij betreft. Producties zijn goed in orde van de mannen, maar dit was wel zo ontzettend dom.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Nerazzurro93 wrote:Sourcerz
Haha thanks man!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Jordi wrote:
AndyAsteroids wrote:En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten. Potentie hebben ze namelijk wel denk ik :)
Niet mee eens. Als je het zo verneukt op je eerste "grote" gig verdien je geen 2e kans wat mij betreft. Producties zijn goed in orde van de mannen, maar dit was wel zo ontzettend dom.
Lag alles ernaast dan of wat?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Phase 2 wrote:
Jordi wrote:
Lag alles ernaast dan of wat?
Ze waren dronken ofzo.
Ik had met m'n wauze kop daar nog beter kunnen gaan draaien, platenkeuze sloeg ook nergens op.
Donateur
last seen Oct 2023
Geluid veel paar keer uit, bass ineens uit, mixwerk sloeg nergens op en nummer keuze was dramatisch. Leek inderdaad wel alsof ze dronken waren,
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Coarsection, Regain, Jason Payne, Zirkum
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Kevin-Raw wrote:Geluid veel paar keer uit, bass ineens uit, mixwerk sloeg nergens op en nummer keuze was dramatisch. Leek inderdaad wel alsof ze dronken waren,

Hebben zelfs onder t draaien de power knop van de mixer uitgezet xd
A
Ze waren inderdaad ladderzat, dat je dan niet meer kan draaien snap ik. Onvoorstelbaar achterlijk, hele domme fout. Daarom, laat maar zien dat je leert van je fouten, dat hoort er ook bij! Ik zeg niet voor niks 2e en laatste kans. Als het nog een keer zo gaat is het inderdaad einde verhaal, geen twijfel mogelijk.
Misschien ben ik ook wat te vergevingsgezind haha, maar het is dan ook mijn mening :)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Jordy_E wrote:
Kevin-Raw wrote:Geluid veel paar keer uit, bass ineens uit, mixwerk sloeg nergens op en nummer keuze was dramatisch. Leek inderdaad wel alsof ze dronken waren,

Hebben zelfs onder t draaien de power knop van de mixer uitgezet xd
Hoe krijg je dat voor elkaar. Die knop zit achter op de mixer haha. Je moet wel heel lam zijn wil je niet meer kunnen draaien. Ik heb vaak genoeg redelijk dronken gedraaid en dan ging het nog gewoon prima. Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.

B2S treft het wel met de djs in combinatie met Loudness haha.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Phase 2 wrote:Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.
Dat is omdat je minder kritisch wordt, waardoor het veel beter lijkt. :P
A
Clock Kid/ Jason Payne... Why??-> mixwerk :worship: :worship:
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Talents is een beetje een eng woord aangezien je lastig kan uitdrukken waar het in zit.

Maar ik denk dat DizZorder het wel verdiend. Één van de betere DJ's die ik ken :)
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Qz. wrote:
Phase 2 wrote:Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.
Dat is omdat je minder kritisch wordt, waardoor het veel beter lijkt. :P
Nee hoor. Je denkt er dan iets minder over na en zit er lekker in.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
DJ Mani als opener graag :) (niet echt up and coming daar niet van :P )
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Nerazzurro93 wrote:Sourcerz
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Regain for sure
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jason Payne ja, vet om te zien hoeveel werk hij in z'n sets stopt. Vroeger werden er meer dan genoeg edits gemaakt voor feesten, nu bijna niet. Als ik naar die ROJD set van hem kijk word ik gewoon blij.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Jason Payne & Main Concern.