Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

Jason Payne, maar wel het bpm iets meer onder controle houden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:27 

Aan het typen...

Illegal Chemistry & Main Concern, vanwege hun unieke sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:15 

Hardtraxx Beheerder

Gearbox schreef:
what artists do you think deserve a shot at a big event like Loudness and why?

The best answers will be featured in our new podcast at the end of the month in the Great Gearbox Debate section.

De "Why" wordt wel heel erg vergeten hier bij de antwoorden, just saying... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:27 

Donateur

Jor-D schreef:
Gearbox schreef:
what artists do you think deserve a shot at a big event like Loudness and why?

The best answers will be featured in our new podcast at the end of the month in the Great Gearbox Debate section.

De "Why" wordt wel heel erg vergeten hier bij de antwoorden, just saying... :)

Excuses! Zal mijn antwoord Jason Payne beargumenteren.

Ik heb Jason Payne gekozen omdat hij in mijn ogen veel doet om het publiek te vermaken tijdens zijn setjes. Uitdagend mixwerk, veel edits & mash-up hij doet het echt met plezier.
Zijn set op rauw op je dak liet toch wel echt zien dat deze man loudness waardig is. Ook zijn eigen track zijn van goede kwaliteit, en ik vind dat deze man gewoon een flinke groei mag maken in de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 02:51 

Lastig te zeggen.. Veel van de talenten van nu zijn talenten vanwege hun producties. Maar wat mij betreft verdienen ze pas een kans als ze ook goed kunnen draaien, wat je van tevoren van de meesten niet kan weten. Jason Payne heeft op Rauw Op Je Dak laten zijn dat hij als performer ook goed is, maar van bijvoorbeeld Radiance heb ik daar geen idee van hoewel ik hem op basis van zijn producties tot nu toe wel een kans zou willen geven.
Daarom zou ik alleen Jason Payne als antwoord kunnen bedenken op dit moment.
En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten. Potentie hebben ze namelijk wel denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 09:17 

Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten.

Wat was daar mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 09:28 

Donateur

toffee schreef:
AndyAsteroids schreef:
En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten.

Wat was daar mee dan?

Loudnessssss :x hahahaha De zaal waar ze draaide was eerder dichtgegooid omdat ze er geen pannekoek van bakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 09:39 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
En zonder grappen, geef Reverser & Ripcord nog een 2e en laatste kans. Laat maar zien dat je leert van je fouten. Potentie hebben ze namelijk wel denk ik :)

Niet mee eens. Als je het zo verneukt op je eerste "grote" gig verdien je geen 2e kans wat mij betreft. Producties zijn goed in orde van de mannen, maar dit was wel zo ontzettend dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 10:39 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Sourcerz

Haha thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 12:04 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
AndyAsteroids schreef:

Niet mee eens. Als je het zo verneukt op je eerste "grote" gig verdien je geen 2e kans wat mij betreft. Producties zijn goed in orde van de mannen, maar dit was wel zo ontzettend dom.

Lag alles ernaast dan of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 12:22 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Jordi schreef:
AndyAsteroids schreef:

Lag alles ernaast dan of wat?

Ze waren dronken ofzo.
Ik had met m'n wauze kop daar nog beter kunnen gaan draaien, platenkeuze sloeg ook nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 12:28 

Donateur

Geluid veel paar keer uit, bass ineens uit, mixwerk sloeg nergens op en nummer keuze was dramatisch. Leek inderdaad wel alsof ze dronken waren,
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Coarsection, Regain, Jason Payne, Zirkum
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 15:41 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Geluid veel paar keer uit, bass ineens uit, mixwerk sloeg nergens op en nummer keuze was dramatisch. Leek inderdaad wel alsof ze dronken waren,

Hebben zelfs onder t draaien de power knop van de mixer uitgezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:16 

Ze waren inderdaad ladderzat, dat je dan niet meer kan draaien snap ik. Onvoorstelbaar achterlijk, hele domme fout. Daarom, laat maar zien dat je leert van je fouten, dat hoort er ook bij! Ik zeg niet voor niks 2e en laatste kans. Als het nog een keer zo gaat is het inderdaad einde verhaal, geen twijfel mogelijk.
Misschien ben ik ook wat te vergevingsgezind haha, maar het is dan ook mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 10:12 

Hardtraxx Addict

Jordy_E schreef:
Kevin-Raw schreef:

Hebben zelfs onder t draaien de power knop van de mixer uitgezet xd

Hoe krijg je dat voor elkaar. Die knop zit achter op de mixer haha. Je moet wel heel lam zijn wil je niet meer kunnen draaien. Ik heb vaak genoeg redelijk dronken gedraaid en dan ging het nog gewoon prima. Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.

B2S treft het wel met de djs in combinatie met Loudness haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 11:09 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.

Dat is omdat je minder kritisch wordt, waardoor het veel beter lijkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 11:31 

Clock Kid/ Jason Payne... Why??-> mixwerk :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:04 

Artiest

Talents is een beetje een eng woord aangezien je lastig kan uitdrukken waar het in zit.

Maar ik denk dat DizZorder het wel verdiend. Één van de betere DJ's die ik ken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:25 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Phase 2 schreef:
Gaat vaak juist lekkerder als je een beetje hebt gedronken.

Dat is omdat je minder kritisch wordt, waardoor het veel beter lijkt. :P

Nee hoor. Je denkt er dan iets minder over na en zit er lekker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:27 

Hardtraxx Addict

DJ Mani als opener graag :) (niet echt up and coming daar niet van :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Sourcerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:07 

Hardtraxx Addict

Regain for sure
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:13 

Donateur

Jason Payne ja, vet om te zien hoeveel werk hij in z'n sets stopt. Vroeger werden er meer dan genoeg edits gemaakt voor feesten, nu bijna niet. Als ik naar die ROJD set van hem kijk word ik gewoon blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Jason Payne & Main Concern.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen