Vind het een gave track, zou alleen imo de intro wat korter maken, hij is zeker vet maar na een tijdje verveelt hij een beetje, voor de rest vind ik hem geweldig
SkiggyRapz18 wrote:Vind het een gave track, zou alleen imo de intro wat korter maken, hij is zeker vet maar na een tijdje verveelt hij een beetje, voor de rest vind ik hem geweldig
Clock Kid wrote:Thx voor de feedback moet idd nog aan volheid werken.
Over de kicks ze zijn niet van Thera man heb idd les bij hem gevolgd maar niks letterlijk overgenomen. Alleen ja zelfde plug ins opbouw etc.
Ik vind de gelijkenis echt heel erg groot eerlijk gezegd, het eerste wat ik dacht toen je hem destijds in een setje had was dat je de kick gewoon geleerd had bij hem. Niet het geval dus, maargoed.
Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.
Clock Kid wrote:Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.
Clock Kid wrote:Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.
Een half jaar later, nog steeds niet.
Die mastering duurt wel heel lang..
Maar goed, jammer dat ie nooit gereleased is