Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Broken Balance schreef:
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.


Nee true hierbij trek ik me terug en ga ik in een hoekje staan om te reflecteren

Idd, ik zou vooral niks van mensen aantrekken die op je muziek reageren :whistle:

@ Broken Balance, lees het dubbele topic en de rest van de reacties hier, ik ben niet de enige die zo denkt ;) Jammer joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw, die lange versie is echt vet. 7:22 vermaak, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Clock Kid schreef:
Broken Balance schreef:
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.


Nee true hierbij trek ik me terug en ga ik in een hoekje staan om te reflecteren

Idd, ik zou vooral niks van mensen aantrekken die op je muziek reageren :whistle:

@ Broken Balance, lees het dubbele topic en de rest van de reacties hier, ik ben niet de enige die zo denkt ;) Jammer joh


Was ook maar een grapje dude waardeer feedback altijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

I know, ik reageerde op je sarcasme ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het een gave track, zou alleen imo de intro wat korter maken, hij is zeker vet maar na een tijdje verveelt hij een beetje, voor de rest vind ik hem geweldig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Vind het een gave track, zou alleen imo de intro wat korter maken, hij is zeker vet maar na een tijdje verveelt hij een beetje, voor de rest vind ik hem geweldig :thumbsup:

Komt ook een shortmix bij he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel vet Manuel :) Dat stuk vanaf 5:55 :drool:

Shortmixje kan die wel gebruiken om net iets meer pit te krijgen, maar verder echt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel gaaf nummer man ! je hebt meteen het juiste sfeertje te pakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Clock Kid schreef:
Broken Balance schreef:
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.


Nee true hierbij trek ik me terug en ga ik in een hoekje staan om te reflecteren

Idd, ik zou vooral niks van mensen aantrekken die op je muziek reageren :whistle:

@ Broken Balance, lees het dubbele topic en de rest van de reacties hier, ik ben niet de enige die zo denkt ;) Jammer joh


Inderdaad, heel jammer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk, die ambient-achtige sfeer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Thx voor de feedback moet idd nog aan volheid werken.

Over de kicks ze zijn niet van Thera man heb idd les bij hem gevolgd maar niks letterlijk overgenomen. Alleen ja zelfde plug ins opbouw etc.


Ik vind de gelijkenis echt heel erg groot eerlijk gezegd, het eerste wat ik dacht toen je hem destijds in een setje had was dat je de kick gewoon geleerd had bij hem. Niet het geval dus, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe zit het hier mee? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Hoe zit het hier mee? :worship:


Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dus bij deze kunnen we een full van 6/7 min verwachten? :P Zou wel weer eens fijn zijn naast alle 4 minuten durende nummers tegenwoordig.


Eens!

Dat zou ook een goede binnenkomer zijn zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.

Een half jaar later, nog steeds niet. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 22:57 
 

Goh ja ik vroeg me laatst nog af hoe t hiermee zat. Meneer Kid, vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Clock Kid schreef:
Hij word gereleased. Hij kan na volgende week naar de mastering. Wil hem eerst wat korter maken, afmix verbetren en heb de kick wat aangepast zodat hij niet word vergeleken met de kick van thera.

Een half jaar later, nog steeds niet. :cry:

Die mastering duurt wel heel lang..
Maar goed, jammer dat ie nooit gereleased is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxxer

klinkt wel goed enzo maar t voelt voor mij als een hele lange intro
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks