Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Clock Kid

Track(s): TBA (Test Mix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:20 
 
Artiest

Kicks & sfeer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:23 
 

Klinkt heeeel vet :D uniek stijtlje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:30 
 

Mwahmwah, ook maar aan het producen geslagen dus, vind het nog net niet.
Maar het is een test mix dus wie weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij al een release gehad?:0
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem nu al erg lekker klinken. Geen poespas, gewoon kicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:36 
 

Fusionmania schreef:
Heeft hij al een release gehad?:0


Nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar het lijkt net alsof ik 3 minuten naar een intro heb zitten luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het eigenlijk ook:P Break, climax enzo ben ik nog niet tevreden over dus liet ik niet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus bij deze kunnen we een full van 6/7 min verwachten? :P Zou wel weer eens fijn zijn naast alle 4 minuten durende nummers tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet! Sfeer is dik, lekkere screeches, en volgens mij zijn de kicks ook prima (luister nu met koekblikkengeluid, dus kan het nog niet goed beoordelen)
Ik denk dat een climax niet eens nodig is. Misschien een idee om deze versie te releasen èn een climax-versie te releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil hem zo ook wel hebben hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere intro met volle en stevige kicks :thumbsup:
smaakt naar meer !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, niet slecht. Ik vind de punch alleen wel iets teveel op een snare lijken, en de tail trilt teveel (en dan bedoel ik niet qua bass).

Sfeer is aanwezig en dikke kicks ook :thumbup:

De track zelf als geheel vind ik toch nog wel iets te leeg. Er gebeurt te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera :)

Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Faalhaas schreef:
Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera :)

Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoor

Nja het neigt een beetje naar de kick van Thera de laatste tijd. Zoals die in Breaking Point maar ook in The Battle, Twilight Zone en de Quietly remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Faalhaas schreef:
Elexz schreef:
Faalhaas schreef:
Interesse is gewekt inderdaad. Kicks hebben wel wat weg van die van Thera :)

Van Breaking Point idd. Maar meer Thera platen niet hoor

Nja het neigt een beetje naar de kick van Thera de laatste tijd. Zoals die in Breaking Point maar ook in The Battle, Twilight Zone en de Quietly remix.

Dat zijn toch gewoon dezelfde kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Maar had inderdaad net van Thera kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Dat zijn toch gewoon dezelfde kicks?

Nee. Luister maar. Die van Twilight Zone zijn wel degelijk anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoals ik in het dubbele topic al zei: De sfeer is echt :love: :love: en typisch mijn stijl :thumbsup:

De kicks zijn daarentegen van Thera en de track zelf is veel te leeg. Het enige wat me echt wat doet is de sfeer dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx voor de feedback moet idd nog aan volheid werken.

Over de kicks ze zijn niet van Thera man heb idd les bij hem gevolgd maar niks letterlijk overgenomen. Alleen ja zelfde plug ins opbouw etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Weet je t zeker? Elexz heeft namenlijk altijd gelijk.


Nee true hierbij trek ik me terug en ga ik in een hoekje staan om te reflecteren
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks