Wil er op terugkomen. Kicks zuigen hard.Dakpan wrote:Alles aan dit nummer is goed. Vocals zijn erg vet verwerkt.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
wat dacht je van volgend jaar een keer? Deze zal voorlopig niet uitkomen denk ikEl Mare wrote:Is het al bekend wanneer deze eens released wordt? Brute track namelijk
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Kicks vallen me een beetje tegen tbh 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Epische plaat! Ben ook benieuwd naar die andere tracks van High Voltage!
Zygoma wrote:Kicks vallen me een beetje tegen tbh
Op de kicks na een fijne plaat.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Geil nummertje. Kicks vallen iet wat tegen in HQ.
Redelijke plaat. Kicks kunnen veeeeel beter. De rest pakt me ook niet echt. Ik zet Everything Starts/Changes weer op.
Heerlijk nummer! Ik vind de kicks wel prima eigenlijk. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Unleashed? Daar staat ie niet opiMark wrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Unleashed 3 (DP Podcast)Snitch_MP wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opiMark wrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
heb ik m ook gehoord inderdaadeiMark wrote:Unleashed 3 (DP Podcast)Snitch_MP wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opiMark wrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
Snitch_MP wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opiMark wrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
Lezendaveyfct wrote:Snitch_MP wrote:Unleashed? Daar staat ie niet opiMark wrote:Ben deze plaat alweer spuugzat. Te vaak geluisterd sinds Unleashed en Qontinent cd.
-
I
Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
Mee eensIvoWII wrote:Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
Same here.wootum wrote:Mee eensIvoWII wrote:Deze track is een mooi voorbeeld hoe de kicks iig het hele nummer verpesten.. De rest erom heen is episch!
sfeer is bizar vet, wat niet anders kan bij deze combi
.