Een vriend van me zei dat hij een nieuwe plaat van wildstylez op de radio hoorde, deze dus. Heb er verder niet over doorgevraagd.E-rik wrote:lijkt me sterk, maar ik ga toch eens happen, op welke radiozender zou je hem dan gehoord hebben?Millard Fillmore wrote:nu al.youri2097 wrote:over een half jaar op de nederlandse radio.
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
HHardtraxxer
- 89 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Tim reageert zelf op youtube met: Oops! I accidentally uploaded this from my mobile phone! This is a recreation of Wildstylez' his track, called 'Lights Go Out' feat. Cimo Fränkel!wizzieuploadzz wrote:View on YouTube maybe Atmozfears remix or collab?!
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
nu al.
lijkt me sterk, maar ik ga toch eens happen, op welke radiozender zou je hem dan gehoord hebben?
En anders hoor je hem binnen een maandje wel op de radio.Een vriend van me zei dat hij een nieuwe plaat van wildstylez op de radio hoorde, deze dus. Heb er verder niet over doorgevraagd.
-
J
harderstylez936 wrote:Tim reageert zelf op youtube met: Oops! I accidentally uploaded this from my mobile phone! This is a recreation of Wildstylez' his track, called 'Lights Go Out' feat. Cimo Fränkel!wizzieuploadzz wrote:View on YouTube maybe Atmozfears remix or collab?!
lijkt me ook zo kinky om jezelf als bureaublad achtergrond te hebben

-
A
Ik hield mn lunch niet binnen toen ik dit 'nummer' hoorde
Misschien is dat zijn twitter?The Venator wrote:lijkt me ook zo kinky om jezelf als bureaublad achtergrond te hebben![]()
![]()
maakt het uit xD het blijft gay.Fusionmania wrote:Misschien is dat zijn twitter?The Venator wrote:lijkt me ook zo kinky om jezelf als bureaublad achtergrond te hebben![]()
![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik kijk stiekem toch erg uit naar een HQ versie van deze plaat 
Twitter van wildstylez: ''Lights go out komt ook snel''
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nog maar een paar maand te gaan dus.
ik vind hem echt niet slecht, lekkere vocals en lekkere melodie maar die kick mag inderdaad wat harder. Dit is toch het soort muziek die geliefd zal worden door de massa publiek wat betreft hardstyle, ik vind het alleen maar goed voor de hs scene.
Ergens begin september komt deze uit volgens Wildstylez in een interview met BNN op Mysteryland.
Er moet nog een clip gemonteerd worden.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
hurricane wrote:Ergens begin september komt deze uit volgens Wildstylez in een interview met BNN op Mysteryland.
Maak het of kraak het asap.
De track is niet verkeerd. Alle Wildstylez platen pakken me direct, ook deze ook al is het maar een korte preview in HQ. Op ze XQ klonk ie iig geweldig.
inderdaad, prachtige sfeer in de track! kijk hier al naar uit sinds ik hem hoorde daarLenny wrote:Op ze XQ klonk ie iig geweldig.
Echt helemaal niks aan
Dat slappe gejank in die breaks elke keer ben ik strontbeu