Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Aardige plaat. fijne kicks, lekkere mid, maar er mist wel iets. Beetje power en verfijning in de melodie i guess.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
patrickjeb wrote:Misschien dat die versie nog kleine foutjes bevatte of nog niet gemasterd (?) was. Denk niet dat die ooit nog zal komen, net als Brutal (1). Ook Radical blijft een vraag
Radical, Brutal (1) en Into Your Soul zal hij idd niet vrijgeven. Hij vind ze kwalitatief niet goed genoeg meer.
A
Het sfeertje in dit nummer doet me erg goed. Er zitten veel betere nummers op TSoS, zeker, maar ik vind deze persoonlijk erg lekker. Ik hou wel van dat Crypsis stijltje :thumbup:
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Snor wrote:Weet iemand overigens waar de vocals vandaan komen (vermoed van een film, welke film?). Ik had gedacht dat daar wel een topic voor zou zijn hier op de fora, maar heb hem niet kunnen vinden :(
Gevonden! Lyrics zijn van de film Dark City (http://www.imdb.com/title/tt0118929/?ref_=fn_al_tt_1), staat nog goed aangeschreven ook op imdb, ga hem zeker checken!
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
De break in deze plaat is echt genieten, opbouw naar de climax ook. Wel een vette plaat over het algemeen.