Artiest: Radical Redemption & Crypsis
Track(s): On The Brink of Extinction
Sample/video: View on YouTube
-
Track(s): On The Brink of Extinction
Sample/video: View on YouTube
-
wrote:niks bijzonders
@RdclRedemption Heey Joey, komt Atomic Warfare nog wel op het album? Of is die On the brink of Extinction daarvoor in plaats gekomen?
Huilen@Daveytl Davey! Na m'n crash was alleen intro van 'Atomic Warfare' nog over, rest vd track moest dus opnieuw en is dit geworden!
wrote:Nee, niks aan. Deze mannen kunnen veel beter
Dit duswrote:de eerste previews van dit album waren heel lekker, maar de laatste paar zijn echt niks bijzonders
Dit is echt huilen ja, ik vond Atomic Warfare heel vet klinkenwrote:@RdclRedemption Heey Joey, komt Atomic Warfare nog wel op het album? Of is die On the brink of Extinction daarvoor in plaats gekomen?Huilen@Daveytl Davey! Na m'n crash was alleen intro van 'Atomic Warfare' nog over, rest vd track moest dus opnieuw en is dit geworden!
Kan toch ook nog wel? Snap wel dat ze die niet nu al gelijk weg geven.wrote:Hoezo ik ben de track kwijt, in cubase kan ik begrijpen maar crypsis draaide de track niet alleen op hardbass dus die is er echt zekerste weten wel .... geef die dan gewoon weg
dus hij is het projectbestand kwijt, blijkbaar was hij niet tevreden over die export?wrote:Hoezo ik ben de track kwijt, in cubase kan ik begrijpen maar crypsis draaide de track niet alleen op hardbass dus die is er echt zekerste weten wel .... geef die dan gewoon weg