Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption & Crypsis

Track(s): On The Brink of Extinction

Sample/video:
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

Nee, niks aan. Deze mannen kunnen veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:24 
 

de eerste previews van dit album waren heel lekker, maar de laatste paar zijn echt niks bijzonders :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:25 
 
Hardtraxx Elite

IvoWII schreef:
niks bijzonders :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaaaah god-ver-dom-me!!!!

Dit is die mid van Atomic Warfare, welke ik echt episch vind. Dat gaat dus waarschijnlijk betekenen dat Atomic Warfare niet op het album komt en niet uitgebracht gaat worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Atomic Warfare kut maar vind deze niet heel veel beter. Beste blijft nog steeds God's Child.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
@RdclRedemption Heey Joey, komt Atomic Warfare nog wel op het album? Of is die On the brink of Extinction daarvoor in plaats gekomen?


Citaat:
@Daveytl Davey! Na m'n crash was alleen intro van 'Atomic Warfare' nog over, rest vd track moest dus opnieuw en is dit geworden!


Huilen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet heel bijzonder, maar vind het ook zeker niet slecht klinken. 2e climax best fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Nee, niks aan. Deze mannen kunnen veel beter

IvoWII schreef:
de eerste previews van dit album waren heel lekker, maar de laatste paar zijn echt niks bijzonders :/


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, wel aardig, maar had veel liever Atomic Warfare gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks doen het prima! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit een lekker sfeertje in, kick is wel goed en de melodie is wel leuk maar toch word ik weer niet weggeblazen zoals bij god's child wel het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Atomic Warface best dik. Jammer dat ze hem niet na gemaakt hebben.. Deze vind ik een heel stuk minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
@RdclRedemption Heey Joey, komt Atomic Warfare nog wel op het album? Of is die On the brink of Extinction daarvoor in plaats gekomen?


Citaat:
@Daveytl Davey! Na m'n crash was alleen intro van 'Atomic Warfare' nog over, rest vd track moest dus opnieuw en is dit geworden!


Huilen :cry:


Dit is echt huilen ja, ik vond Atomic Warfare heel vet klinken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks klinken lekker, maar had meer verwacht van een collab tussen deze twee mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:45 
 
Hardtraxxer

Saai zeg :(
En valt t niemand op dat de climax een kopie is van lost in the mist? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad niet heel bijzonder. :( Gewoon plaatje ter opvulling van het album.
Intro is wel dik. De rest straalt niet heel veel energie uit helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt weer zo'n onoriginele Crypsis climax, niks aan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het anders een prima plaat. Ik hou hier wel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de intro wel vet, alleen de climax.. ja dat kan wel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo ik ben de track kwijt, in cubase kan ik begrijpen maar crypsis draaide de track niet alleen op hardbass dus die is er echt zekerste weten wel .... geef die dan gewoon weg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
Hoezo ik ben de track kwijt, in cubase kan ik begrijpen maar crypsis draaide de track niet alleen op hardbass dus die is er echt zekerste weten wel .... geef die dan gewoon weg :/

Kan toch ook nog wel? Snap wel dat ze die niet nu al gelijk weg geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat die versie nog kleine foutjes bevatte of nog niet gemasterd (?) was. Denk niet dat die ooit nog zal komen, net als Brutal (1). Ook Radical blijft een vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
Hoezo ik ben de track kwijt, in cubase kan ik begrijpen maar crypsis draaide de track niet alleen op hardbass dus die is er echt zekerste weten wel .... geef die dan gewoon weg :/


dus hij is het projectbestand kwijt, blijkbaar was hij niet tevreden over die export?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 23:00 
 
Hardtraxxer

Vond deze in het begin drie keer niks, maar laatst weer eens op gezet en vind hem eigenlijk toch wel heel dik klinken, dikke intro en lekkere melo!

Weet iemand overigens waar de vocals vandaan komen (vermoed van een film, welke film?). Ik had gedacht dat daar wel een topic voor zou zijn hier op de fora, maar heb hem niet kunnen vinden :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks