Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 23:46 

Hardtraxxer

Aardige plaat. fijne kicks, lekkere mid, maar er mist wel iets. Beetje power en verfijning in de melodie i guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 00:25 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Misschien dat die versie nog kleine foutjes bevatte of nog niet gemasterd (?) was. Denk niet dat die ooit nog zal komen, net als Brutal (1). Ook Radical blijft een vraag

Radical, Brutal (1) en Into Your Soul zal hij idd niet vrijgeven. Hij vind ze kwalitatief niet goed genoeg meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:54 

Het sfeertje in dit nummer doet me erg goed. Er zitten veel betere nummers op TSoS, zeker, maar ik vind deze persoonlijk erg lekker. Ik hou wel van dat Crypsis stijltje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 21:51 

Hardtraxxer

Snor schreef:
Weet iemand overigens waar de vocals vandaan komen (vermoed van een film, welke film?). Ik had gedacht dat daar wel een topic voor zou zijn hier op de fora, maar heb hem niet kunnen vinden :(

Gevonden! Lyrics zijn van de film Dark City (http://www.imdb.com/title/tt0118929/?ref_=fn_al_tt_1), staat nog goed aangeschreven ook op imdb, ga hem zeker checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 12:40 

Hardtraxx Addict

De break in deze plaat is echt genieten, opbouw naar de climax ook. Wel een vette plaat over het algemeen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks