Melden en negeren graag.
Edit: doei!
ThaBomba. wrote:Wat een energieKlinkt heel erg vet
geen idee wat je hier bazelt maar 'tis inderdaad een prima track mocht je dat bedoelenElexz wrote:Ik denk dat dit op 150 bpm duizend tegen gaat vallen en de kicks weer bij elke planeet die ze tegenkomen eventjes stoppen... Troep van de bovenste plank dus weer.
Wat is er zo erg aan dan? Als de kwaliteit van de plaat gewoon goed is snap ik het probleem niet zo eigenlijk.Forbidden Phobia wrote:waarom komen er steeds meer hardstyle remixen van house platen?![]()
Dit kan ik echt niet meer serieus nemen..
Vind ik ook. Zelfde geldt voor die Atmozfears remix van Delay Distortion. Mensen zien de platen niet meer op zichzelf staand maar willen het persé in een andere context plaatsen waardoor ze hun eigen objectiviteit verliezen. Erg jammer.Khadber wrote:Wat is er zo erg aan dan? Als de kwaliteit van de plaat gewoon goed is snap ik het probleem niet zo eigenlijk.Forbidden Phobia wrote:waarom komen er steeds meer hardstyle remixen van house platen?![]()
Dit kan ik echt niet meer serieus nemen..
Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen?MrK wrote:geen idee wat je hier bazelt maar 'tis inderdaad een prima track mocht je dat bedoelenElexz wrote:Ik denk dat dit op 150 bpm duizend tegen gaat vallen en de kicks weer bij elke planeet die ze tegenkomen eventjes stoppen... Troep van de bovenste plank dus weer.
ach je haat op mainstream was weer goed aanwezig dus ik dacht er maar het beste van.Elexz wrote: Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen?
OkMrK wrote:ach je haat op mainstream was weer goed aanwezig dus ik dacht er maar het beste van.Elexz wrote: Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen?
B2S wel dacht ik...? Q-Dance heb ik gelezen omdat ze ergens kritiek op hadden...?sensa wrote:![]()
Waarom word dbstf eigenlijk niet meer geboekt op q-dance en b2s feesten?