Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

*Verwijderd*
Melden en negeren graag. :thumbup:

Edit: doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat een energie :love: Klinkt heel erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gehoord op Dreamfields in t zonnetje met een fantastisch geluid, echt een heerlijk nummertje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:28 
 
Hardtraxxer

betere kwaliteit:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit op 150 bpm duizend tegen gaat vallen en de kicks weer bij elke planeet die ze tegenkomen eventjes stoppen... Troep van de bovenste plank dus weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:13 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Ik denk dat dit op 150 bpm duizend tegen gaat vallen en de kicks weer bij elke planeet die ze tegenkomen eventjes stoppen... Troep van de bovenste plank dus weer.

geen idee wat je hier bazelt maar 'tis inderdaad een prima track mocht je dat bedoelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:! Een beetje kazig, maar daarom ook wel weer leuk. Zit heel veel euforie in deze plaat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

waarom komen er steeds meer hardstyle remixen van house platen? >.<
Dit kan ik echt niet meer serieus nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
waarom komen er steeds meer hardstyle remixen van house platen? >.<
Dit kan ik echt niet meer serieus nemen..

Wat is er zo erg aan dan? Als de kwaliteit van de plaat gewoon goed is snap ik het probleem niet zo eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:31 
 

Khadber schreef:
Forbidden Phobia schreef:
waarom komen er steeds meer hardstyle remixen van house platen? >.<
Dit kan ik echt niet meer serieus nemen..

Wat is er zo erg aan dan? Als de kwaliteit van de plaat gewoon goed is snap ik het probleem niet zo eigenlijk.

Vind ik ook. Zelfde geldt voor die Atmozfears remix van Delay Distortion. Mensen zien de platen niet meer op zichzelf staand maar willen het persé in een andere context plaatsen waardoor ze hun eigen objectiviteit verliezen. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, hier zie ik mezelf wel los op gaan in het zonnetje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Elexz schreef:
Ik denk dat dit op 150 bpm duizend tegen gaat vallen en de kicks weer bij elke planeet die ze tegenkomen eventjes stoppen... Troep van de bovenste plank dus weer.

geen idee wat je hier bazelt maar 'tis inderdaad een prima track mocht je dat bedoelen :)

Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen? :huh:


ach je haat op mainstream was weer goed aanwezig dus ik dacht er maar het beste van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk nummertje, gehoord op Summerfestival. Zonnetje, biertje, heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Elexz schreef:
Hoe kan ik met 'troep van de bovenste plank' een 'prima track' bedoelen? :huh:


ach je haat op mainstream was weer goed aanwezig dus ik dacht er maar het beste van.

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Veel betere kwaliteit:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:18 
 
Hardtraxxer

:thumbsup:

Waarom word dbstf eigenlijk niet meer geboekt op q-dance en b2s feesten :/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

sensa schreef:
:thumbsup:

Waarom word dbstf eigenlijk niet meer geboekt op q-dance en b2s feesten :/?


B2S wel dacht ik...? Q-Dance heb ik gelezen omdat ze ergens kritiek op hadden...?



----
Origineel is baas, deze remix vindt ik zeker goed te doen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks