Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-te-fan
Track(s): Like Home (D-Block & S-te-fan Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk zomers plaatje op het eerste gehoor :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Dat klinkt goed zeg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 15:29 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker, bidden dat er geen verschrikkelijke hoge pitch kicks in zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Heerlijke track zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boring :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 23:36 
 

origineel is eigenlijk al onverslaanbaar. Maargoed, persoonlijk had ik als DBSTF voor een minimalistische melodie gekozen, past er veel beter bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxxer

Klinkt als kaas van de bovenste plank met kicks die weer alle kanten op vliegen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel valt nooit te evenaren, maar die melodie! :love:
Laat dat album maar komen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie klinkt erg vet! Benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 21:30 
 

Ruud_93 schreef:
Die melodie klinkt erg vet! Benieuwd naar de HQ.


HQ klinkt die ook goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff... Aan zo een pareltje moet je niet aankomen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxxer

wizzieuploadzz schreef:


zonder S :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best leuk :o Melodie is best sterk en pakt me wel.

Alleen de kicks lijken idd weer erg hoog te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk plaatje met een lekkere drive waarbij ik hopelijk de verschrikkelijke kick door de vingers kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geilte track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel is voor mij een van de beste nummers buiten Hardstyle. Ben benieuwd naar dit nummer in HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klonk live ERG fijn op Rebirth, DBSTF beginnen mij sowieso weer meer aan te spreken laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict

doe mij het origineel maar :) die vind ik erg fijn! deze melodie vind ik echt te blij haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een energie :love: Klinkt heel erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:07 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan echt niet wachten op de release! Goosebumps! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer voor op de festivals ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 13:08 
 
Hardtraxx Elite

Goku schreef:


beetje misplaatst wat de mc zegt rond 0:50
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks