J
Wie is/was Nagoom eigelijk, en watskebeurt met die dude
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nagoom was onderdeel van Fusion via het Superplastik label en als het goed is dezelfde constructie als The Pitcher/Dozer die tijd. Is alleen rond 2008/2009 house gaan draaien onder een ander alias.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
oke ik wou al zeggen dat je van dit nummer af moet blijven, maar vind de melodie in een 2013 jasje best goed gedaan, is zoals Lyst zegt misschien wel makkelijk scoren, maar ach vind het lekker klinken, en zou er met plezier naar luisteren als ik hem zo af en toe hoor langs komen :)

origineel was echt een legendarisch lekker nummer, een van de eerste hardstyle nummers die ik een jaar lang op repeat heb gehad !
R
Uitermate geslaagde plaat :thumbup:
W
Rebourne echt een held :yay:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
wootum wrote:
Luca77 wrote:Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.
Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.
Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix. -.- En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.
R
BuzzLightyear wrote:
wootum wrote:
Luca77 wrote:Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.
Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.
Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix. -.- En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.
:yay: :thumbup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hahah wat is de pitch van deze kick lelijk zeg. :lol: Overall is de kick ook niks voor mij trouwens.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on YouTube
M
Hardtraxxer
208 posts member since 2012
last seen Sep 2022
vette pitch in deze kick, helemaal m'n ding!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Niet verkeerd maar ik blijf het origineel opzetten.