Wie is/was Nagoom eigelijk, en watskebeurt met die dude
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Nagoom was onderdeel van Fusion via het Superplastik label en als het goed is dezelfde constructie als The Pitcher/Dozer die tijd. Is alleen rond 2008/2009 house gaan draaien onder een ander alias.
oke ik wou al zeggen dat je van dit nummer af moet blijven, maar vind de melodie in een 2013 jasje best goed gedaan, is zoals Lyst zegt misschien wel makkelijk scoren, maar ach vind het lekker klinken, en zou er met plezier naar luisteren als ik hem zo af en toe hoor langs komen 
origineel was echt een legendarisch lekker nummer, een van de eerste hardstyle nummers die ik een jaar lang op repeat heb gehad !
origineel was echt een legendarisch lekker nummer, een van de eerste hardstyle nummers die ik een jaar lang op repeat heb gehad !
-
R
Uitermate geslaagde plaat 
-
W
Rebourne echt een held 
Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix.wootum wrote:Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.Luca77 wrote:Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.
-
R
BuzzLightyear wrote:Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix.wootum wrote:Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.Luca77 wrote:Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hahah wat is de pitch van deze kick lelijk zeg.
Overall is de kick ook niks voor mij trouwens.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
vette pitch in deze kick, helemaal m'n ding!