Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Nagoom

Track(s): Elements (Rebourne Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar die pitchkicks (Zeker die laatste 8 :')) zijn zwaar overdreven. Zonder dat zou de plaat stukken beter zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn Rebourne remix vind ik wel net iets beter, maar deze gaat er ook zeker mee door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

vette track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Leuke plaat, maar die pitchkicks (Zeker die laatste 8 :')) zijn zwaar overdreven. Zonder dat zou de plaat stukken beter zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.

Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:29 
 

Dankje. Zo hoef ik niks van de Geminizers mee te krijgen als ik door TMS episode heen skip.
PFIEEEEUWWWW!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dankje. Zo hoef ik niks van de Geminizers mee te krijgen als ik door TMS episode heen skip.
PFIEEEEUWWWW!

Ik vind dat eigenlijk wel fijn. Heb een pleurishekel aan skippen in YouTube wat er altijd voor zorgt dat hij 5x opnieuw begint te laden en af en toe maar gewoon een error geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, niet deze ook al :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

Die pitchkicks gaan veel te hoog :sick: Verder komt deze remix niet in de buurt van het orgineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
Die pitchkicks gaan veel te hoog :sick: Verder komt deze remix niet in de buurt van het orgineel.


Heb je de original uberhaupt weleens geluisterd?
De pitchkicks in de original mix gaan net zo hoog namelijk :')

Vind deze remix zo slecht nog niet eens eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

Joykill schreef:
Bosskabouter schreef:
Die pitchkicks gaan veel te hoog :sick: Verder komt deze remix niet in de buurt van het orgineel.


Heb je de original uberhaupt weleens geluisterd?
De pitchkicks in de original mix gaan net zo hoog namelijk :')

Vind deze remix zo slecht nog niet eens eigenlijk.


Heb hem zeker wel eens geluisterd alleen lang geleden. Wegens dat ik hem nu weer luister moet ik mijn mening bijstellen: Ik stoor me hier erger aan de kicks dan in het orgineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:05 
 

Meph0 schreef:
Jro_ schreef:
Dankje. Zo hoef ik niks van de Geminizers mee te krijgen als ik door TMS episode heen skip.
PFIEEEEUWWWW!

Ik vind dat eigenlijk wel fijn. Heb een pleurishekel aan skippen in YouTube wat er altijd voor zorgt dat hij 5x opnieuw begint te laden en af en toe maar gewoon een error geeft.


Ik ook. Mijn reactie was ook gemeend. Heb gewoon een hekel aan die neppe DJ's als Geminizers. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat The Geminizers nep?
gast... ik kan je echt niet meer serieus nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:19 
 

Leonidas schreef:
Wat The Geminizers nep?
gast... ik kan je echt niet meer serieus nemen :lol:


Dat is vast omdat je van raw houdt en ze kent vanwege hun tracks, zover je het tracks kunt noemen.
Hun setjes uit 2010 zijn diep triest gemixt en ik heb werkelijk geen idee hoe die 2 ooit bij TMS zijn gehaald en nu boekingen hebben.
Need to be said. Beetje vriendjespolitiek ofzo, evenals Alpha Twins (maar dat verhaal bespaar ik je).

Mij nu nog niet serieus nemen is gewoon een bord voor je kop houden. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rofl, jij spoort echt niet. The Geminizers zijn toch echt 1 van de beste qua mixwerk imo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:25 
 

Rawbin schreef:
Rofl, jij spoort echt niet. The Geminizers zijn toch echt 1 van de beste qua mixwerk imo. :thumbup:


Prima dat dat jouw mening is. Dan zullen ze het na 3 jaar vast eindelijk een keer geleerd hebben. Doe een gooi naar hun setjes uit '09 en '10, dan snap je waar ik over praat. En dat is overigens mijn mening. Dat ze destijds niet konden mixen is overigens een dikke feit.
En of ik niet spoor is daarmee overbodig en een ander verhaal. Je beledigt mij er btw mee dus ik ga je reporten.

Laat je het ook even ontopic? Het gaat hier niet over de Geminerts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig gaat het na 5 posts al niet meer over de track zelf, dat is altijd wel een opluchting.. Oh wacht.

Graag vanaf hieronder normale reacties aub.

Over de track zelf:
Joykill schreef:
De pitchkicks in de original mix gaan net zo hoog namelijk

Heerlijk om op te merken. Het lijkt tegenwoordig wel een hype om dat punt te maken, terwijl het soms best wel ridicuul is.

Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen het zo'n slechte remix vinden. Het orgineel lijkt hier redelijk op, alleen de sounds zijn van nu. Ik vind het eigenlijk een hele geslaagde update! Leuk om een plaatje van toen weer eens voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Laat je het ook even ontopic? Het gaat hier niet over de Geminerts.

Was jij niet de 1e die er over begon?

Jro_ schreef:
Dankje. Zo hoef ik niks van de Geminizers mee te krijgen als ik door TMS episode heen skip.
PFIEEEEUWWWW!


Edit: Excuus, post van Khadber hiervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:38 
 

patrickjeb schreef:
Jro_ schreef:
Laat je het ook even ontopic? Het gaat hier niet over de Geminerts.

Was jij niet de 1e die er over begon?

Jro_ schreef:
Dankje. Zo hoef ik niks van de Geminizers mee te krijgen als ik door TMS episode heen skip.
PFIEEEEUWWWW!


Nee. Ik bedank wizzie en de poster gewoon even voor het uploaden van de losse track.
Dat is ontopic. ^^

Remix had niet gehoeven voor mij. Lijkt teveel op de classic.
Maar zoals Khadber zegt: leuk om weer eens te horen in een kleinschalige vernieuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke remix/edit deze.
Goed in zijn waarde gelaten, leuk om deze terug wat meer te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ik moest gewoon even lachen om de hoeveelheid low die de synth mist tijdens de cutoff in tegenstelling tot het origineel. Waar is de dynamiek toch gebleven in deze tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen het zo'n slechte remix vinden. Het orgineel lijkt hier redelijk op, alleen de sounds zijn van nu.

Volgens mij zit daar het probleem?

Ik vind het sowieso simpel scoren, het is niet echt dat ie de track naar een nieuw niveau heeft getild noch dat hij er een andere twist aan heeft gegeven, het is gewoon een melodietje wat het in het verleden goed heeft gedaan met een paar andere kicks eronder. En de kicks waren toen en nu weer totaal niet op het niveau van de rest van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Over de track zelf:
Joykill schreef:
De pitchkicks in de original mix gaan net zo hoog namelijk

Heerlijk om op te merken. Het lijkt tegenwoordig wel een hype om dat punt te maken, terwijl het soms best wel ridicuul is.


Sommige mensen hebben echt geen idee waarover ze praten lijkt wel, zijn opmerking raakt namelijk kant noch wal :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks