wootum schreef:
Luca77 schreef:
Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.
Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.
Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix.

En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.