Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:29 
 

Wie is/was Nagoom eigelijk, en watskebeurt met die dude
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nagoom was onderdeel van Fusion via het Superplastik label en als het goed is dezelfde constructie als The Pitcher/Dozer die tijd. Is alleen rond 2008/2009 house gaan draaien onder een ander alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke ik wou al zeggen dat je van dit nummer af moet blijven, maar vind de melodie in een 2013 jasje best goed gedaan, is zoals Lyst zegt misschien wel makkelijk scoren, maar ach vind het lekker klinken, en zou er met plezier naar luisteren als ik hem zo af en toe hoor langs komen :)

origineel was echt een legendarisch lekker nummer, een van de eerste hardstyle nummers die ik een jaar lang op repeat heb gehad !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:21 
 

Uitermate geslaagde plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 22:51 
 

Rebourne echt een held :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Luca77 schreef:
Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.

Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.

Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix. -.- En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:05 
 

BuzzLightyear schreef:
wootum schreef:
Luca77 schreef:
Weer een waardeloze remix van een klassieker. Je zou er de pest van krijgen. Melodie blijft nagenoeg hetzelfde, de kicks zijn er hard op achteruit gegaan. Onzinnige remix dus.

Dit dus.... Wat een zielige kickjes weer. Origineel blijft ongelooflijk baas, dus dit is de eerste en de laatste keer dat ik hem hoop te horen.

Ik deel deze mening. Het origineel staat met kilometers afstand boven deze remix. -.- En over de pitchkicks: vergelijk deze remix eens met het origineel en vertel dan wat beter klinkt. Ja, in het origineel gingen ze al hoog, maar nu klinkt het nog een factor 20000 erger omdat de kicks hier niet veel meer zijn dan aangedikte snares.

:yay: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah wat is de pitch van deze kick lelijk zeg. :lol: Overall is de kick ook niks voor mij trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:09 
 
Hardtraxxer

vette pitch in deze kick, helemaal m'n ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verkeerd maar ik blijf het origineel opzetten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks