wrote:Ook het eerste wat ik dacht haha. Wel leuk voor de rest.wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Nee, hooguit Ghostclass ofzo. Een van de meeste overhypde artieseten.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Feel the rhythm (orginele) zet ik nog regelmatig op.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dat zeiden ze ook in hun FB bericht, zelfde vocalist als FTS iigwrote:Is ook dezelfde vocalist volgens mij. Sterker nog, dat is Önder Doğan aka rapper Turkwrote:Ook het eerste wat ik dacht haha. Wel leuk voor de rest.wrote:Die stem van de vocals lijkt op die van Showtek
Die is inmiddels ook alweer 3 oudwrote:Feel the rhythm (orginele) zet ik nog regelmatig op.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
M
3 posts member since 2013
last seen Oct 2013
A
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Wat een k*t lyrics 
Inderdaad, dit klinkt echt heel lekker!wrote:klinkt lekker, lang geleden dat ik iets goed vond van PP
Let's Get Ill, maar niet vaak. En Feel The Rhythm Remix af en toe.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
T
Hardtraxxer
153 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Psyko Foundationwrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
Uberhaupt nog nooit gedaan.wrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
pull your strings, overclippin' en beyond believewrote:Is er uberhaupt iemand die nog wel eens een plaatje van Psyko Punkz van de afgelopen 2 jaar opzet?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dikke plaat maar deze clip heeft toch echt geen meerwaarde, ze deden juist ofdat het de clip van de eeuw was 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Showtek yahh heheeeh
Kwam Showtek maar terugwrote:Showtek yahh heheeeh
wrote:Kwam Showtek maar terugwrote:Showtek yahh heheeeh
On: Mijn mening over deze track blijft hetzelfde, alleen jammer van de clip zeg
B
Hier word ik niet vrolijk van 
De reacties op het Facebook bericht van Q-Dance n.a.v. deze videoclip: