Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wout1997 wrote:Geef ik mijn eigen mening is het nog niet goed. (ik geef altijd mijn eigen mening maar jullie zeggen dat ik meeloop.)
Ik vind dat er duidelijk te weinig Adrenalize invloeden inzitten. Melodie is ook helemaal niet pakkend en het kost moeite om hem te volgen.
Als je het hebt over de 2e climax dat die niet echt te volgen is dan kan ik je wel begrijpen, maar die 1e climax is makkelijk te volgen.

Dit nummer heeft trouwens zo belachelijk veel Adrenalize-invloeden :P
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Daveytl wrote:
Wout1997 wrote:Geef ik mijn eigen mening is het nog niet goed. (ik geef altijd mijn eigen mening maar jullie zeggen dat ik meeloop.)
Ik vind dat er duidelijk te weinig Adrenalize invloeden inzitten. Melodie is ook helemaal niet pakkend en het kost moeite om hem te volgen.
Als je het hebt over de 2e climax dat die niet echt te volgen is dan kan ik je wel begrijpen, maar die 1e climax is makkelijk te volgen.

Dit nummer heeft trouwens zo belachelijk veel Adrenalize-invloeden :P
Over die Adrenalize invloeden: ik beleef het meer als een omegatypez track dan kan jij wel zeggen dat er veel Adrenalize in zit toch beleef ik het niet zo. Daar kan je moeilijk iets aan veranderen.
De melodie is volgbaar natuurlijk, ik bedoel er is geen een melodie die niet volgbaar is. Ik heb graag dat een melodie in je hoofd blijft hangen, mee kan fluiten en dat je meteen weet ja dit is ..... (tracknaam)
Dit is voor mij dus een "moeilijk" te volgen melodie. Het is ook helemaal niet aanstekelijk, een paar random noten achter elkaar.
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Dit is echt een fijn trackje hoor :D
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jul 2016
Lekkah ^^
Hardtraxxer
51 posts member since 2012
last seen Jul 2024
Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Wildstylerz wrote:weer zo'n rommelige/random melodie, weet niet of het aan mij licht maar vind dit echt raar klinken net als the spirit etc. adrenalize solo is veel beter en de omegatypezvind ik nog steeds maar niks totaal niet fusion waardig imo :/
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.
Heerlijk plaatje ga vooral zo door!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
acidburn wrote:OMG ik snap niet wat iedereen te zeiken heeft.
Midintro klinkt prima tot 00:43. Hierna komen 15 chaotische seconden wat me niet zo ligt. Ik ben zowieso al geen fan van breaks. De opkomende melodie daarin klinkt wel leuk en die wordt doorgezet naar de climax. Wederom een break en dan weer die melodie die naar mijn gevoel bij momenten ook weer wat te druk wordt.

Wat de pitchkicks op 02:19, 02:25, 02:32, 02:38, .. betreft daar hoef ik niet eens op in te gaan :D

Geen slechte track, maar het mist gewoon kracht en drive.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Mr-HardStyle wrote:Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere
:x

bRt_ wrote:
Geen slechte track, maar het mist gewoon kracht en drive.
Kracht is misschien niet eens altijd nodig in elk nummer, maar drive zit hier toch echt wel in.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Duruz wrote: Kracht is misschien niet eens altijd nodig in elk nummer, maar drive zit hier toch echt wel in.
Miniem. Ik krijg hier geen WAUW gevoel bij.

Overigens vind ik wel dat er een behoorlijke krachtfactor in een track moet zitten.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind de melodie met die snelle noten wat meer ongebruikelijk, maar niet vervelend! Ik vond hem op Headhunterz in de Ziggo Dome aardig vet klinken en nu in TMS deze week viel hij me ook al op. Hebben dus!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Mr-HardStyle wrote:Deze melodie klinkt gewoon Vals Iritant om naar te luistere
pffff
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Nee, ik vind het niet echt te chaotisch. Door die snelheid word je net helemaal opgefokt, ideaal om op een feest op los te gaan dus. Dit is wat mij betreft Omegatypez hun leukste track :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ik neem mijn woorden terug, vind hem inmiddels wel vetjes :)
T
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Apr 2014
Ik vind hem lekker, alleen ben bang dat ik er snel op ben uitgekeken.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Nikkel wrote:Vind dit best wel een vet nummer eigenlijk!
H
Hardtraxxer
128 posts member since 2012
last seen Apr 2013
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Melodie is prima te volgen. Zat na 2x luisteren al volledig in mn kop de hele dag gisteren.

Maar het wordt soms net even te chaotisch.

Die naar boven schietende kick op de 31e en 32e tel vind ik behoorlijk overbodig en simpelweg spuuglelijk.

Conclusie: Prima plaatje :) Tenminste een track die zich een beetje onderscheidt van de rest.
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
A
sjeeks wrote:
acidburn wrote:Ga ik iedereen zeiken door. Vooral heerlijk snap heeft te OMG. Wat ga niet plaatje!
J
Benieuwd of deze dan gereleased word met Magical World, gezien ze hebben gezegt dat de Preview soon kwam.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Heerlijke track! Mid heeft echt een geweldige drive :woot: Zeker halen :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
JEFSKIII wrote:Benieuwd of deze dan gereleased word met Magical World, gezien ze hebben gezegt dat de Preview soon kwam.
Antwoord is nee xd
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Waarom hoor je hier helemaal niks meer over? Jammer.